برند های سمعک, سمعک

خرید سمعک زیمنس (سیگنیا) . معرفی جدیدترین سمعک های زیمنس 2023

سمعک زیمنس ، خرید سمعک زیمنس

اگر قصد خرید سمعک را دارید حتما نام سمعک زیمنس را شنیده اید در این نوشته میخواهیم شما را با جدیدترین سمعک های کمپانی آشنا کنیم.

کمانی زیمنس بیشتر از 130 سال است که در زمینه تولید وسایل کمک شنوایی در حال فعالیت است.هدف اصلی فعالان این کمپانی افزایش کیفیت زندگی افراد مبتلا به کم شنوایی است.که این هدف از سال 1878 با فعالیت های Werner von siemens آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مرکز سمعک آوای امید با ارائه انواع سمعک های این کمپانی با  گارانتی و خدمات پس از فروش برای خرید سمعک زیمنس در خدمت شما عزیزان است.

کمپانی سمعک زیمنس (سیگنیا)، پیشرفته ترین راه حل های شنوایی را متناسب با علاقه شخصی شما ارائه می‌دهد. با توجه به نظر شما در مورد تناسب، استایل و مدرن بودن، سیگنیا بهترین راه حل شنوایی را برای شما دارد. این تکنولوژی نه تنها محیط آکوستیک فردی شما و نحوه حرکت شما در آن را برای ایجاد تجربه شنوایی برتر پردازش می‌کنند، بلکه سبک زندگی شما را نیز در نظر می گیرند بنابراین از شخصی‌ترین تجربه شنوایی موجود لذت می‌برید.

همچنین می توانید سمعک های سیگنیای خود را به تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها متصل کنید. تنظیمات مربوط به وزوز گوش نیز به عنوان درمان های منحصر به فرد برای تسکین پایدار این مشکل در سمعک‌ها تعبیه شده اند. برخی مدل‌های سیگنیا دارای باتری‌های لیتیم یونی قابل شارژ هستند که امروزه در بسیاری از صنایع و تکنولوژی‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود.

معرفی جدیدترین سمعک های زیمنس (سیگنیا) 2023

در زیر لیستی از جدیدترین سمعک های گروه سیگنیا که مربوط به سال 2023 ، 2022 و 2021 هستند آشنا می کنیم.

سمعک زیمنس مدل Silk 

شعار این کمپانی در معرفی این سمعک ،کوچک ترین سمعک با طبیعی ترین صدا و راحتی قرارگیری است.

سمعک سیلک زیمنس جزو بهترین سمعک های دنیاست که  که در لیست بهترین سمعک نامرئی دنیا نیز قرار دارد. با استفاده از این سمعک به هنگام گذراندن اوقات فراغت با افراد خاص زندگیتان، یا دیدار یک فرد جدید، به شما تضمین می‌دهد که هیچ کس متوجه سمعک بر روی گوش‌های شما نخواهد بود.

این مدل یکی از کوچکترین سمعک های موجود در دنیای شنوایی است و این امکان را دارد که در همان لحظه‌ی انتخاب، بر روی گوش های شما قرار گیرد. به کمک سر سیلیکونی نرم که امکان قرارگیری راحت در داخل گوش را فراهم می‌کند. بنابراین نیازی به قالبگیری از گوش نیست.

silk 1 Ps

سمعک زیمنس Silk

صدای شفاف همراه با جریان طبیعی در سمعک سیلک

در یک خیابان شلوغ، دفتر اداری یا رستورانی پر از جمعیت، در هر کجا که سطح بالایی از نویز محیط وجود داشته باشد، مکالمه و ارتباط نیازمند تلاش و تمرکز است. سمعک Silk این چالش‌ها را به خوبی پشت سر می‌گذارد. این سمعک با تمرکز بر روی آنچه که اهمیت دارد، مانندگفتگوی طرف مقابل، با فیلتر کردن نویز ناخواسته‌ی پس زمینه به شنیدن راحت تر کمک می کند.

لطفا توجه کنید که ویژگی‌ها بر اساس نوع سمعک متفاوت است. متخصص شنوایی شما در این راستا به شما کمک خواهد کرد.

 

سمعک زیمنس مدل Styletto AX

 سمعک های شارژی جدید styletto ax   علاوه بر ظاهری بسیار زیبا صدای فوق العاده ای دارند. طراحی ظریف و باریک آن که برنده جایزه شده است از نمونه های قبلی ظاهری پنهان تر و کوچک تر در پشت گوش های شما دارد. Styletto بر اساس تکنولوژی ax ساخته شده است و وضوح گفتاری بی همتا را همراه با ویژگی هایی که نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد .

هم اکنون ویژگی جدید پردازش صدای کاربر و سپر خودکار پژواک صدا باعث می‌شود تا با کمک قابلیت های دیگر ax حتی در موقعیت های پر سر و صدا بهتر و راحت تر بشنوید. قریب به ۹۵٪از افراد در یک مطالعه از تجربه تقویت دوتایی ax رضایت داشتند با styletto ax می‌توانید بدرخشید

هرگز یک کلمه را هم از دست ندهید تکنولوژی ax با استفاده از انقلابی در تکنولوژی به نام “تمرکز تقویت شده” می‌تواند صدای گفتار را از صدای محیط جداسازی نماید، هرکدام را به صورت مجزا پردازش کرده و مجددا برای ایجاد  وضوح گفتاری بی همتا آن هارا ترکیب نماید .

هم اکنون تکنولوژی ax با ویژگی پردازش صدای کاربر نسل ۲.۰و سپر خودکار پژواک صدا عملکردی بهتر و بالاتر از همیشه را ارائه می‌نماید ویژگی سپر خودکار پژواک صدا باعث کاهش واقعی آزار شنیدن صدا در محیط اکو حتی در سالن‌ها و اتاق های بزرگ با نویز زیاد می‌شود ویژگی پردازش صدای کاربر نسل ۲.۰ باعث می شود صدای خودتان را بهتر و طبیعی تر بشنوید نتیجه مطالعه در یک مهمانی آزمایشی درک گفتار بهتر در نویز و شنیدن حتی بهتر از نرمال بوده است.

styletto 1 Ps

سمعک زیمنس مدل Styletto

شارژر سمعک زیمنس مدل Styletto AX:

شارژ بی سیم با فناوری القایی شما میتوانید سمعک های styletto ax را در خانه و یا در مسیر حرکت شارژ کنید و با یک بار شارژ کامل تا ۱۷ ساعت از آن ها استفاده نمایید کیس جمع و جور شارژر این سمعک که در جیب جا می‌شود را می‌توانید حتی بدون جریان مستقیم‌برق و با قراردادن آن بر روی صفحه شارژ القایی Qi شارژ کنید هر کجا که می‌روید styletto ax نیز با شما می آید همچنان با شماست و می‌توانید تا ۴ روز بدون نیاز به شارژ کیس سمعک هارا شارژ کنید.

 

ارتباط مستقیم‌بلوتوثی با اندروید و ios سمعک های styletto ax

این سمعک ها با استفاده از تکنولوژی بلوتوث به صورت مستقیم به دستگاه های اندروید و ios متصل می‌شوند بنابراین شما می‌توانید به راحتی به مکالمات تلفنی موسیقی و تلویزیون به صورت مستقیم و با کیفیت بالا گوش کنید .

ویژگی جدید هندزفری برای ios به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به صحبت کردن به صورت مستقیم با گوشی موبایل به مکالمات تلفنی خود بپردازید همچنین شما می‌توانید سمعک های خود را به اپلیکیشن signia در موبایل وصل کرده و از ویژگی های آن نظیر دستیار سیگنیا که با هوش مصنوعی کار می‌کند استفاده نمایید.

ویژگی های کلیدی سمعک   Styletto AX در یک نگاه

  • برنده جایزه طراحی ظاهری
  • بسیار پنهان تر
  • وضوح گفتار بی همتا
  • امکان شارژ در حرکت
  • ارتباط مستقیم بلوتوثی با اندروید و ios
  • دستیار سیگنیا
  • مجهز به پردازش جدید صدای کاربر ۲.۰
  • سپر خودکار پژواک صدا
  • امکان هندزفری برای ios

سمعک استایلتو Styletto X

مدل استایلتو سمعک زیمنس به عنوان یکی از جدیدترین محصولات شرکت زیمنس در حیطه سمعک، تصویر منسوخ شده سمعک‌ها را تغییر داده و آن را به یک ابزار شنوایی بسیار پیچیده تبدیل می‌کند. این مدل قبل از مدل استایلتو AX  معرفی شده است و در واقع ورزن قدیمی تر آن است.

طراحی منحصر‌به‌فرد، فرم پیچیده، خطوط برازنده، و ویژگی‌های متناسب با تجربه شنیداری واقعی، به این معنی است که به محض استفاده از آن تفاوت را احساس می‌کنید. در واقع این مدل چیزی فراتر از یک سمعک است.

سنسورهای منحصر به فرد حرکت صوتی به سمعک این اجازه را می‌دهد تا شنوایی شما را در هر شرایطی بهینه کند. زیرا 82 درصد از دارندگان گفته‌اند که سمعک شان بهترین درک گفتار را در تمام شرایط گوش دادن فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید موارد مهم را بشنوید چه بیرون از منزل در حال دویدن باشید، چه در یک فروشگاه شلوغ یا یک رستوران و یا در کنار خانواده و دوستانتان در خانه استراحت کنید. این مدل، انقلابی در صدا، سبک، پخش جریانی و شارژ هنگام حرکت است. طبیعی ترین صدای شخصی با سهولت شارژ بی سیم در محفظه ای محکم را برای فرد فراهم می‌سازد.

شارژر سمعک Styletto X

بدنه شارژر در اندازه جیبی، اولین شارژر سمعک در جهان با فناوری بی سیم Qi است که به شما امکان می دهد به جای اینکه آن را به برق متصل کنید، به راحتی شارژر را روی پد شارژ قرار دهید. به هر کجا که بروید، استایلتو X نیز با شما می‌رود و می‌رود و می‌رود.کیف شارژ آن به طور حیرت انگیزی 3 روز قابلیت شارژدهی دارد یعنی استقلال استفاده کننده را بدون نیاز به شارژ کیس فراهم می‌کند.

سمعک جدید Insio از مجموعه سمعک های سیگنیا

کوچکترین سمعک با کیفیت صدایی بی نظیر

جدیدترین سمعک Insio از مجموعه سمعک های سیگنیا به صورت سفارشی متناسب با آناتومی گوش و میزان افت شنوایی هر فرد ساخته شده است. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از ظاهر سمعک خود، از هم نشینی با افرادی که دوستشان دارید لذت ببرید. علاوه بر طراحی پنهان و کیفیت صدای بی همتا این مدل، اعتماد به نفس کافی برای لذت بردن از لحظات مهم زندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سمعکی کوچک اما مجهز به فناوری پیشرفته برای بالاترین حد از تجربه شنیداری طبیعی بوده و به صورت بی سیم قابل کنترل است.

مناسب برای انواع افت شنوایی ملایم، متوسط، شدید و عمیق است.

insio 1 Ps

سمعک داخل گوشی زیمنس

سمعک زیمنس مدل Pure AX

 سمعک های pure ax راه شنیدن جهان را برای شما تغییر می‌دهند . با این سمعک ها بدرخشید . با استفاده از این سمعک ها نیازی نیست تا با فشار آوردن به خود مجبور به شنیدن گفتار در سر و صدای پس زمینه باشید. این سمعک ها در سال 2023 معرفی شده اند و ورژن جدیدتر سمعک pure X هستند.

تکنولوژی شگفت‌انگیز  “تمرکز تقویت دوتایی” به شما کمک می‌کند تا به راحتی حتی در موقعیت های سخت بشنوید و هم اکنون pure ax به کمک تکنولوژی “سپر خودکار پژواک صدا “و ویژگی” پردازش صدای کاربر نسل دو” باعث افزایش درک گفتار و وضوح بی همتا حتی در محیط های شلوغ می شود.

قریب به ۹۵٪ از شرکت کنندگان در مطالعه اخیر از ax ابراز خرسندی کردند با pure ax شما می‌توانید بدرخشید

ویژگی های سمعک Pure AX

تجویزی که جواب می دهد سمعک های pure ax دارای بلوتوث بوده و به سیستم عامل های اندرویدی و ios برای مکالمه تلفنی و شنیدن موسیقی متصل می‌شوند .

ویژگی جدید هندزفری برای ios همچنین کمک می‌کند تا بدون نیاز به صحبت مستقیم با تلفن همراه با طرف مقابل به راحتی صحبت کنید همچنین گزینه درمان پیشرفته وزوز گوش کمک می‌کند تا زندگی با وزوز گوش راحت تر باشد.

Pure C&G ax شارژی Pure C&G T ax تل کویل دار شارژی با یک بار شارژ به ترتیب ۲۴و ۳۶ ساعت که ۵ساعت آن به بلوتوث متصل باشد کار می‌کنند همچنین علاوه بر شارژر رومیزی میتوانید از شارژی همراه و شارژر رطوبت گیر استفاده نمایید Pure 312 از همه سمعک های مشابه قبلی کوچک تر است و با باتری معمولی تا ۴روز کار می‌کنند.

pure 1 PS

سمعک زیمنس مدل Pure

با سمعک های Pure AX در وضوح گفتاری بی همتا غوطه ور شو

تکنولوژی پردازش شگفت انگیز و انقلابی ما درک گفتار فوق العاده ای را به شما عرضه می‌کند و به لطف تکنولوژی ovp 2.0 صدای کاربر را طبیعی می سازد. تکنولوژی سنسور پیشرفته به صورت هوشمند تشخیص می‌دهد شما در حال حرکت هستید و بهترین صدای ممکن را هنگام حرکت در طول روز به گوش هایتان می‌رساند تمام مدل های pure ax با رنگ های متنوع برای تمام سلیقه ها در دسترس میباشند.

ویژگی های کلیدی سمعک Pure AX

  • در یک نگاه وضوح گفتار بی همتا
  • ارتباط مستقیم بلوتوثی با اندروید و آیفون
  • دستیار سیگنیا
  • امکان شارژ در حین‌حرکت با pure C&G AX و pure C&G T ax
  • وجود تل کویل در pure C&G T ax برای کاربرانی که می‌خواهند مستقیم به سیستم‌های لوپ متصل شوند
  • پردازش جدید صدای کاربر ۲.۰
  • سپر خودکار پژواک صدا
  • هندزفری برای ios Cros pure c&g ax و cros pure 312ax برای کاربرانی که کم شنوایی یک طرفه غیر قابل تقویت دارند.

 

سمعک زیمنس مدل Pure  

همراه همیشگی شما در شنوایی طبیعی.شیک، راحت و بی دردسر،کوچک، زیبا و کاملا پنهان هستند.

شما می توانید شنیدن صدای طبیعی را تجربه کنید با قابلیت اتصال بالا و انتقال مستقیم جریان صدا از تلفن های هوشمندتان. این سمعک اجازه می‌دهد تا صدای خود را به صورت طبیعی بشنوید.

در محیط های پر سر و صدا، ادامه دادن مکالمه نیازمند تلاش و تمرکز است. تلاش برای شنیدن صداها در این موقعیت ها خسته کننده است. واقعیتی که حتی افرادی با شنوایی طبیعی با آن مواجه هستند. سمعک جدید Pure به رهایی از این دردسر کمک می‌کند. عملکرد پیشرفته SpeechMaster به طور مداوم آنچه که می‌شنوید را بررسی کرده و گوینده اصلی را برای کاهش صداهای ناخواسته از نویز پس زمینه مجزا می‌کند.

EasyTek ، فناوری آسانی برای استفاده است. تغییر سمعک بی سیم به هدست استریو با کیفیت بالا آسان است. دکمه هوشمند کوچک و چند منظوره برای شما امکان روشن خاموش کردن سمعک، پاسخگویی به تلفن، تغییر برنامه سمعک، تغییر منبع صوتی به پخش کننده موسیقی تلویزیون و … را تنها با فشار یک دکمه فراهم می‌سازد. دکمه تغییر صدا در این سمعک ها به شما این امکان را میدهد تا میزان بلندی صدا را تنظیم کنید.  چراغ LED در این سمعک ها اطلاعاتی از جمله زمان تعویض باتری را به شما نشان می دهد.

اپلیکیشن myControl سمعکPure  اتصال عالی از جریان مستقیم صدا به منابع صوتی همراه با امکان کنترل بی سیم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سمعک زیمنس گروه  Motion X

 سمعک motion x در مدل های متنوع برای پوشش درجات مختلف کم شنوایی طراحی شده است .از اندازه بسیار کوچک تا سمعک سوپر پاور برای پوشش کم‌شنوایی عمیق .با این سمعک ها شنوایی خود را سوپر پاور کنید. به دلیل آنکه نیاز های شنوایی هر فرد متفاوت است این تنوع از نوآوری های جذاب مدرن و قابل شارژ شما را برای مواجهه با هر چالشی آماده می‌کند و به شما اجازه می‌دهد در طول شبانه روز و هر زمان بدرخشید. 

ویژگی های سمعک Motion X

با سمعک motion x بدرخشید برای درخشیدن چه چیزی لازم‌است؟ شما نیاز به تمرکز زیاد و البته به بهترین ابزار نیاز دارید . در سمعک های signia motion x قابلیت های مدرن و حمایت هایی که شما برای درخشیدن به آن نیاز دارید با قدرت مهیا شده است.

شنوایی خود را به signia motion x ارتقا دهید با signia motion x مجبور نیستید به چیز های معمولی و متوسط رضایت دهید سمعک های signia motion x مملو از جدید ترین تکنولوژی های فنی هستند بنابراین میتوانید آن هارا دقیقا همانطور که‌میخواهید در هر موقعیتی استفاده نمایید. از یک قدم زدن در پارک و گوش دادن به آواز پرندگان تا غذا خوردن در رستورانی شلوغ که به صورت مستمر در حال حرف زدن و مکالمه باشید .

سمعک های signia motion x به شما اجازه می‌دهند عملکرد خود را به سطح بالاتری ببرید

 motion x با ویژگی تکنولوژی های سطح بالا مانند بلوتوث برای انتقال صدای موسیقی و مکالمه به صورت مستقیم مجهز شده است. سمعک های motion x با ویژگی های جذاب و مدرن قابل شارژ هستند و می‌توانند تنها با یک بار شارژ تا ۲۷ساعت کار کنند تمام مدل ها با شارژر مخصوص خود و همچنین شارژر رطوبت گیر قابل سفارش هستند.

motion ps

سمعک زیمنس motion

هر آنچه واقعا برای شما مهم است را بشنوید

این سمعک با استفاده از  تکنولوژی سنسور تشخیص می‌دهد شما در حال حرکت‌هستید و باعث می‌شود تمام‌صداهای اطراف را در حال حرکت درک کنید و به راحتی صدا را تشخیص داده و بشنوید . سمعک های این خانواده دارای 3 گروه قدرتی هستند.

سمعک motion C&G X

کوچک ترین مدل این مجموعه است که بسیار نامرئی و ظریف پشت گوش قرار می‌گیرد.

motion C&G P X

کمی بزرگ تر بوده و در موقعیت های سخت شنیداری با قدرت بیشتری کمک می‌کند 

motion C&G SP X

اولین سمعک سوپر پاور شارژی در دنیاست

تمام مدل های signia motion x به اپلیکیشن signia متصل می‌شوند و مجهز به دستیار سیگنیا و پشتیبانی از راه دور می‌باشند با استفاده از هوش مصنوعی دستیار سیگنیا فورا در هر شرایطی که به تنظیم نیاز دارید شما را حمایت می‌کند سیگنیا تل کر باعث می‌شود تا شما با متخصص شنوایی خود ارتباط برقرار کنید بنابراین میتوانید از پشتیبانی بیشتر بهره ببرید اپلیکیشن سیگنیا مانند یک متخصص شنوایی در جیب شما عمل می‌کند بنابراین میتوانید در هر موقعیتی بدرخشید.

سمعک  Motion 13 

انتخاب طبیعی شما برای شنوایی و عملکرد

سمعک13 Motion از مجموعه سمعک های سیگنیا این امکان را به شما می‌دهد تا شنیدن صدای طبیعی را تجربه کنید و جریان صدا را به صورت مستقیم از تلویزیون و گوشی هوشمند به سمعک‌های شما هدایت می‌نماید.

همچنین می‌توانید صدای خود را به صورت طبیعی بشنوید. این سمعک به شما کمک می‌کند تا صدای خود را متعادل با محیط اطراف دریافت کنید. بدین صورت شما قادر خواهید بود به هنگام استراحت، مطالعه، یا گردش خارج از منزل تان از طبیعی ترین تجربه شنوایی با بالاترین عملکرد لذت ببرید.

از انتقال جریان مستقیم صدا به هنگام تماس تلفنی، شنیدن موسیقی و تماشای تلویزیون لذت ببرید.

جریان صدای تلفن، تلویزیون و موسیقی مستقیما به گوش‌های تان هدایت می‌شوند. سمعک Motion 13 شما را به هر آنچه که مهم است متصل نگه می‌دارد. از طریق اپلیکیشن myControl می‌توانید صدا را از منابع صوتی به صورت مستقیم در سمعک‌های خود داشته باشید و سمعک‌ها را به صورت غیرمستقیم کنترل کنید.

استفاده از دستیار سیگنیا بسیار آسان است زیرا جادوی واقعی در پس زمینه اتفاق می‌افتد. دستیار یک سیستم زنده است – با استفاده از الگوریتم های بسیار پیشرفته یادگیری ماشین، به طور مداوم مهارت‌های جدیدی را برای پشتیبانی بهتر شما ایجاد می‌کند. این تنظیمات می‌آموزد که ترجیحات شما چیست تا راه حل بهینه متناسب با نیازهای شنوایی فردی شما را ایجاد کند.

در اولین قرارهای ملاقات خود برای تجویز سمعک، اطلاعات جدیدی در مورد سمعک‌های خود دریافت می‌کنید. از زمان مراجعه به متخصص شنوایی تا زمان بازگشت به خانه ممکن است همه جزئیات را به خاطر نداشته باشید.

با کمک دستیار سیگنیا با اطمینان همه اطلاعات ضروری، همیشه در عرض چند ثانیه از طریق تلفن هوشمند در دسترس شما هستند، این آموزش‌ها به صورت فیلم های ساده ای در مورد استفاده و راهنمای عیب یابی سمعک هستند.

اپلیکیشن تنظیم سمعک های زیمنس (سیگنیا)

سمعک های گروه زیمنس (سیگنیا) دارای نرم افزاری هستند که با نصب آن برروی گوشی موبایل میتوانید به امکاناتی دسترسی پیدا کنید به این اپلیکیشن دستیار سیگنیا می گویند.دستیار سیگنیا با الهام گرفتن از شبکه عصبی مغز انسان که چالش هارا حل می‌کند ، چالش ها را حل می کند .دستیار سیگنیا در هر زمانی که شما فورا برای تنظیمات سمعک خود به پشتیبانی نیاز دارید راه حل مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد .

کاربردهای دستیار سیگنیا:

  • تنظیماتی متناسب با ترجیحات شخصی شما برای ایجاد صدایی واضح تر و بهترین درک گفتار در هر شرایطی را ایجاد می‌نماید.
  • پاسخ به سوالات شما در مورد چگونگی استفاده از سمعک را خواهد داد بنابراین می‌توانید به راحتی تمام جزئیات بحث شده در هنگام ملاقات با ادیولوژیست خود را به یاد بیاورید.
  • هر زمان که به آن احتیاج دارید از پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته برخوردار هستید.
  • اعتماد به نفس و کنترل بر موفقیت شنوایی خود را خواهید داشت.

قابلیت های جدید دستیار سیگنیا

my wellbeing

سلامت باشید و مستقل با قابلیت جدید my wellbeing در اپلیکیشن signia میتوانید نشانه های مهم سلامت خود را به خوبی ملاحظه کنید و در یک نگاه به شما قدرت می‌دهد تا فعالیت فیزیکی خود را به خوبی حفظ کنید تحقیقات نشان می‌دهد تا قابلیت هایی به این شکل به شما کمک می‌کند تا همواره فعال بمانید و سطح انرژی و اعتماد به نفس تان را ارتقا دهید

My steps

فعالیت بدنی باعث افزایش انرژی و اعتماد به نفس و حتی کاهش سن کم شنوایی می شود سنسور حرکتی موجود در سمعک ax نه تنها به شما کمک می‌کند تا در حرکت بهتر بشنوید بلکه شمارا قادر می‌سازد تا دقیقا تعداد قدم هایی که هرروز برمی‌دارید را ببینید

My activity

استفاده از ردیاب تناسب اندام می‌تواند به افزایش فعالیت فیزیکی کمک کند و همواره شمارافعال نگه دارد ویژگیmy wellbeing در اپلیکیشن signia به اندازه کافی هوشمند است که چه مدتی صرف ورزش میکنید و چند قدم برداشته اید همچنین یک نمای کلی از میزان فعالیت بدنی شما را ارائه می‌دهد

My weartime

شما میتوانید از مزایای بسیاری هنگام استفاده از سمعک هایتان بهره مند شوید my wellbeing بر میزان استفاده شما از سمعک نظارت می‌نماید و براساس تعداد دفعات استفاده از آن ها کمک می‌کند تا عادات استفاده خود را بهتر درک کنید

My conversations

تعاملات اجتماعی شما نقش مهمی در حفظ سلامت شنوایی دارد فناوری منحصر به فرد پردازش صدای کاربر سمعک میزان تعامل اجتماعی شما با دیگران را اندازه گیری می‌کند تا بتوانید تعاملات اجتماعی خود را پیگیری کنید و در هر موقعیتی بهترین بمانید.

PS

دستیار سیگنیا

اتصالات و تجهیزات جانبی

سمعک‌ زیمنس سیگنیا دارای قابلیت‌های متعددی است که امکان اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند و بسیاری از دستگاه‌های دیگر را به دارنده سمعک خواهد داد.

  1. اپلیکیشن سیگنیا: دارای بخش های متععدی است از جمله کلید ولوم و تغییر برنامه، تنظمات مربوط به میکروفن دایرکشنال، تنطیمات مربوط به اتصال به تجهیزات الکترونیکی از مانند تلویزیون و پخش کننده موسیقی ، امکان صحبت و چت با متخصص شنوایی تان در مواقعی که امکان مراجعه حضوری به مطب را ندارید و همچنین فیلم‌های آموزشی در مورد نحوه استفاده و نگهداری از سمعک.
  2. Direct Streaming که مختص آیفون ساخته شده است و امکان اتصال سمعک را به انواع iPhone، iPad یا iPodرا میدهد. در این حالت خواهید توانست تماس ها و موسیقی را به صورت مستقیم از سمعک‌هایتان دریافت نمایید. در نهایت سمعک های شما به هدفون‌های استریو وایرلس تبدیل خواهند شد.
  3. StreamLine Mic بااستفاده از این ابزار خواهید توانست سمعک های خود را به هدفون های وایرلس و هندزفری موبایل تبدیل کنید که کیفیت صدای استریو داشته و به تمامی تلفن های دارای بلوتوث، لپتاپ ها، کامپیوترها و دیگر دستیارهای هوشمند نظیر Alexa، Siri و دستیار گوگل متصل خواهید شد. همچنین یک ریموت میکروفن خواهید داشت که به شنیدن در محیط‌های پرچالش شنیدرای بسیار کمک خواهد کرد.
  4. StreamLine TV ابزاری است که ورودی صدای مستقیم از تلویزیون را به سمعک شما و با کیفیت دیجیتال فراهم می سازد و باعث میشود تجربه تماشای تلویزیون برای شما در کنار خانواده تان لذت بخش تر شود. اگر از اپلیکیشن نیز استفاده می‌کنید، خواهید توانست تنطیمات این بخش را به راحتی بر روی آن داشته باشید.
  5. ریموت کنترل سمعک که ابعاد کوچیکی دارد و به شما امکان تنطیمات سمعک‌هایتان در طول روز می‌دهد بدون اینکه اطرافیان متوجه این موضوع شوند.
  6. شارژر سمعک که باعث می وشد دیگر نیاز به حمل باتری نداشته باشید و گزینه های از جمله شارژ سریع و خشک کن سمعک نیز در دسترس شما قرار می‌دهد.
  7. باتری‌های سمعک سیگنیا نیز در اندازه‌های مختلف و مناسب برای انواع سمعک‌ها موجود هستند.
سیگنیا PS

تجهیزات جانبی سمعک زیمنس

راه حل برای درمان وزوز

آرامش خاطر شما حرف اول را می زند.

زندگی ما با شنیدن اصوات ظریف، از نت های آرام قطعه موسیقی مورد علاقه گرفته تا نجوا، غنی می‌شود. با این حال برای بسیاری از ما این لذت شنیدن می‌تواند در بهترین حالت سرکوب شود و یا در بدترین حالت به عذابی تبدیل شود اگر اثرات وزوز گوش غالب شود.

فلسفه شرکت سمعک زیمنس به عنوان یک تولید کننده پیشرو و مبتکر سمعک، به بهبود کیفیت زندگی برای افرادی که دارای مشکلات شنوایی از جمله وزوز گوش هستند می‌پردازد.

گزینه های در دسترس این شرکت در سمعک‌ها شامل سیگنال‌های نویز وزوز درمانی استاتیک، سیگنال‌های وزوز درمانی با صدای موج اقیانوس و جدیدترین آن‌ها، ناچ تراپی است. سمعک های سیگنیا تنها سمعک‌های ساخته شده با ناچ تراپی هستند که می‌توانند اثرات وزوز گوش را کاهش دهند و حتی ممکن است باعث از بین رفتن کامل آن شود. وزوز درمانی از سیگنیا به معنای استرس کمتر و آرامش روحی است.

باتری‌های قابل شارژ

باتری لیتیوم یون در بسیاری از صنایع بزرگ فناوری ارجحیت دارند، از لوازم الکترونیکی مصرفی گرفته تا اتومبیل های برقی و غیره.

چرا یون لیتیوم؟

در مقایسه با فناوری سنتی باتری، باتری های لیتیوم یون دارای ویژگی های زیر هستند:

  • قابل اطمینان ترین زمان اجرا با پخش مستقیم از طریق بلوتوث
  • زمان استفاده طولانی‌تر روزانه
  • طول عمر بیش‌تر
  • زمان شارژ کوتاهتر (همراه با گزینه شارژ سریع)
  • راحتی بیشتر برای دارنده سمعک

سمعک زیمنس گسترده‌ترین انتخاب سمعک‌های لیتیوم یونی قابل شارژ را با اتصال بلوتوث ارائه می‌دهد. این فناوری برای تماس‌های تلفنی بی وقفه، موسیقی، صدای تلویزیون و موارد دیگر بسیار قابل اعتماد است.

زمان کار تمام باتری‌های قابل شارژ یون لیتیوم با گذشت زمان کمتر می‌شود. تخمین ها بر اساس ظرفیت باتری قابل شارژ لیتیوم یون جدید است. در شرایط کار عادی، باتری پس از 2 سال استفاده تا 80 درصد ظرفیت اولیه خود را حفظ می‌کند. لطفا توجه داشته باشید که عملکرد باتری بسته به الگوی استفاده فردی و شرایط محیطی متفاوت خواهد بود.

آشنایی با سمعک های قدیمی تر کمپانی زیمنس

کمپانی زیمنس یکی از پیشتازان تولید سمعک در دنیا می باشد و یکی از به روز ترین کمپانی ها نیز هست که هرساله سمعک های جدیدی را به بازار عرضه می کند .در بخش قبل ما به معرفی جدیدترین سمعک های شرکت زیمنس پرداختیم در ادامه و این بخش برای افرادی است که یا از سمعک های قدیمی تر استفاده می کنند و یا می خواهند اطلاعاتی در مورد سمعک های قدیمی تر این کمپانی داشته باشند.

با توجه به سرعت رشد تکنولوژی قدیمی تر در اینجا به معنی 20 سال پیش نیست و همه سمعک هایی که در این بخش معرفی می شوند در کمتر از 10 سال گذاشته وارد بازار سمعک شده اند و هنوز برخی از این سمعک ها طرفداران خود را دارند و یا افراد درحال حاضر از این سمعک ها استفاده می کنند.

سمعک ACE

  • طراحی بسیار کوچک
  • قاب قابل تعویض در رنگهایی که با رنگ مو و پوست فرد هماهنگی داشته باشد
  • استفاده از تکنولوژی BestSound زیمنس
  • دارای میکروفونهای جهت دار برای بهبود تمرکز فرد در مکالمات روزمره
  • دارای Push Button  برای انتخاب گزینه های مختلف
  • مجهز به سیستم کنترل وزوز گوش

سمعک NITRO

سمعک های نیترو شامل انواع مختلفی از جمله داخل گوشی و پشت گوشی هستند . سمعکهای این خانواده جزو پرقدرت ترین سمعکها محسوب می شوند که می توانند انواع کم شنوایی تا حد شدید و عمیق را نیز پوشش دهند.

  •   میکروفن جهت دار
  •   ویژگی حذف فیدبک در سمعک های Nitro قرارگیری راحت و بدون سوت را تضمین می کند.
  •  گواهینامه IP 67: مقاوم در برابر رطوبت، عرق و گرد و غبار
  •  طراحی ظریف مطابق با سیستم ارگونومیکی گوش
  •  سیستم پیشرفته مدیریت وزوزگوش به منظور کاهش وزوز و افزایش شنوایی همزمان

سمعک Orion

  • طراحی ارگونومیکی و پنهان به منظور قرارگیری آسان
  •  کنترل آسان
  •  میکروفن جهت دار که به افزایش سطح شنوایی در محیط های سخت شنیداری با تمرکز بر صداهای روبرو و کاهش سر و صدای اطراف کمک می کند
  • امکان تنظیم سمعک مطابق با محیط های شنیداری
  • گزینه حذف فیدبک به منظور حذف صدای آزارهنده سوت
  •  نویزر وزوزگوش به منظور حذف صدای وزوز و بالا بردن کیفیت شنوایی به طور همزمان
  • تل کویل
  • قابلیت اتصال بی سیم به منظور انتقال جریان صوتی به کمک easyTek
  •  گزینه ریموت کنترل برای تنظیمات دستی پنهان و ساده از طریق برنامه touchControl به کمک تلفن هوشمند

سمعک Sirion

  • در انواعی از مدلها ازجمله پشت گوشی و داخل گوشی موجود است. نوع داخل گوشی آن شامل داخل گوشی،داخل مجرای گوش ،کاملا داخل مجرای گوش
  •  فناوری پیشرفته برای  متخصصین شنوایی شناس شما امکان تنظیمات اختصاصی را فراهم می کند
  •  میکروفن سمعک های Srion 2 بر صداهای روبرو تمرکز می کند در حالی که سر و صدای اطراف را کاهش می دهد
  •  گزینه حذف فیدبک به منظور جلوگیری از صدای آزاردهنده سوت
  •  قابلیت اتصال بی سیم از طریق Sirion 2 و استفاده از ریموت
  • کنترل ها برای تنظیمات دستی و پنهان سمعک از طریق
  • برنامهSirion 2 به کمک گوشی هوشمند
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار

intuis:

  • طراحی ارگونومیکی و پنهان به منظور قرارگیری آسان
  • عملکردی قابل اطمینان با دوام بالا
  • میکروفن جهت دار کمک به افزایش سطح شنوایی در محیط های سخت شنیداری با تمرکز بر صداهای روبرو و کاهش سر و صدای اطراف
  • امکان تنظیم سمعک مطابق با محیط های شنیداری
  • گزینه حذف فیدبک به منظور حذف صدای آزارهنده سوت
  • غشا محافظ به منظور محافظت از میکروفن
  • تل کویل

 

 

برای دریافت مشاوره و آشنایی با جدیدترین سمعک های گروه زیمنس با ما تماس بگیرید

02144005315

09194707047

 

 

2 نظر در “خرید سمعک زیمنس (سیگنیا) . معرفی جدیدترین سمعک های زیمنس 2023

  1. آرین رادمهر گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم کلینیک شنوایی سنجی آوای امید
    بعد از مدت ها پرس و جو و تحقیق و بماند اذیت شدن در مراکز دیگر در ارتباط با خرید سمعک با مرکز شما آشنا شدیم و با مراجعه به مرکز و راهنمایی های صحیح سرکار خانوم دکتر شهیدی پور راجب سمعک و انواع آن از لحاظ نوع و قیمت مناسب نسبت به مراکز دیگر ، سمعک برای پدر بزرگم تهیه کردیم

  2. آرین رادمهر گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم کلینیک شنوایی سنجی آوای امید
    بعد از مدت ها پرس و جو و تحقیق و بماند اذیت شدن در مراکز دیگر در ارتباط با خرید سمعک با مرکز شما آشنا شدیم و با مراجعه به مرکز و راهنمایی های صحیح سرکار خانوم دکتر شهیدی پور راجب سمعک و انواع آن از لحاظ نوع و قیمت مناسب نسبت به مراکز دیگر ، سمعک برای پدر بزرگم تهیه کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *