برند های سمعک, سمعک

سمعک ویدکس – معرفی 7 خانواده سمعک ویدکس

خرید سمعک ویدکس

سمعک های ویدکس تنها یک وسیله شنیداری ساده نیستند. آن‌ها بسیار تماشایی به نظر می‌رسند. تلفیق فناوری با عملکرد و زیبایی از ویژگی‌های معمول طراحی سمعک ویدکس است. البته برای ویدکس طراحی خوب فقط در ظاهر سمعک ها نیست بلکه در داخل آن‌ها نیز اعمال می‌شود. تمام جنبه های سمعک ویدکس به نحوی طراحی شده اند تا برای کار، عملکرد و شنیدن صداها مناسب بوده و تا حد ممکن نزدیک به حالت کاملا ایده آل باشد.

“وقتی سمعک هایم را گرفتم، فکر می‌کردم که این باعث می‌شود پیرتر به نظر بیایم و احساس پیر شدن کنم. ولی در واقع عکس این قضیه اتفاق افتاده است؛ من جوان‌تر به نظر می‌رسم و احساس می‌کنم.

من وکیل هستم و مرتباً در دادگاه هستم. از آنجا که خوب نمی شنیدم، عادت کردم که به جلو خم شوم، سرم را پایین بگیرم و کمی آن را برگردانم تا گوشم به سمت قاضی باشد. در اولین حضور در دادگاه پس از خرید سمعک های جدیدم، من قادر به ایستادن استواری بودم و هنگام صحبت قاضی مستقیم به چشمان او نگاه می کردم.

وقتی این کار را کردم، فهمیدم که وضعیت بدن من در 10 سال گذشته تغییر کرده است تا کم شنوایی من را جبران کند. تنها پشیمانی‌ام این است که برای دریافت سمعک‌ها مدت زیادی صبر کردم. این تجهیزات در هر سطح از زندگی، تغییر دهنده هستند. “

اگر در مورد خرید سمعک ویدکس دچار تردید هستید ما مطالعه متن زیر را به شما توصیه می کنیم.

نرم افزار BEYOND APP

با نرم افزار Beyond می‌توانید برنامه‌های اختصاصی خود را داشته باشید و با توجه به محیط، تنظیمات سمعک را تغییر دهید. این برنامه علاوه بر سازگاری با آیفون، با موبایلهای آندروید نیز قابل استفاده است. ویژگی‌ها:

  • تنظیمات ،آسان با برنامه Beyond
  • تنظیم شدت صدای سمعک
  • انتخاب بین راحتی و حداکثر شنوایی
  • تغییر جهت میکروفن
  • به روز رسانی سمعک با فشار دادن یک دکمه
  • ردیابی سمعکها در هر جا و هر زمان
  • ایجاد برنامه‌ی اختصاصی با عکس پیش زمینه دلخواه
  • با توجه به برنامه های اختصاصی با عملکرد کابل پخش صدا، کنترل محیط شنوایی، کاربرد به راحتی در هر جا و هر زمان با محیط پیرامون خود ارتباط دارد.
  • عملکرد پخش فیلم به این معناست که می‌توانید با استفاده از سمعک‌های Beyond، از موزیک و فیلم لذت بیشتری ببرید. سمعک Beyond قابلیت پخش مستقیم با کیفیت بالا از طریق آیفون را دارد.
  • همچنین برای تلویزیون، کاربر می‌تواند از Tv-dex استفاده کرده و صدای تلویزیون را با کیفیت بالا از سمعک‌های خود بشنود. این سمعک نه تنها با آیفون ارتباط برقرار کرده بلکه با تلفن‌ها و تلویزیون‌ها  و… نیز با استفاده از لوازم جانبی DEX متصل می‌شود.
  • تکنولوژی Smartwind سمعک beyond، بهترین کاهنده‌ی نویز در تمامی سمعک‌هاست. بیشترین میزان کاهش نویز آزار دهنده‌ی باد، افزایش قابل توجه درک گفتار

اتصالات و تجهیزات جانبی

امروزه سمعک ها دارای تکنولوژی های بسیار متنوعی هستند که استفاده همزمان از آن‌ها را با سایر تجهیزات الکترونیکی آسانتر کرده و راحتی استفاده را برای بیماران به ارمغان آورده است.برای خرید سمعک ویدکس ابتدا با ویژگی های این سمعک آشنا شوید:

  • رابط تلفن ویژه سمعک وایرلس (PHONE-DEX): تلفن ویژه سمعکهای وایرلس است که برای افراد معمولی هم قابل استفاده است. با این تلفن صدا از هر ۲ سمعک فرد شنیده می‌شود.phone dex قابلیت ذخیره ۲۰ شماره تلفن را دارد و باتری آن قابل شارژ است. تلفن بی سیم تا فاصله حداکثر ۱۰۰ متر از پایه نیز قابلیت اتصال دارد.
  • ریموت کنترل ویژه سمعک وایرلس (RC-DEX): سبک، زیبا و قابل حمل است که به کمک آن می‌توانید به راحتی ولوم سمعک خود را کم یا زیاد نمائید. هم چنین  برنامه سمعک را متناسب با محیط تغییر دهید . RC-DEX با باطری ساعتی بزرگ (CR) کار می‌کند. مصرف باطری آن بسیار کم است.
  • رابط بلوتوثی ویژه سمعک وایرلس (COM-DEX): جدیدترین تکنولوژی انتقال صدا از طریق بلوتوث و سیستم بی سیم را دارا می‌باشد. در ابتدا باید بلوتوث موبایل هوشمند، لپ تاپ و… را روشن کرده و با COM-DEX ارتباط دهید. سپس کافیست COM-DEXرا دور گردن خود بیاندازید. بدون نیاز به حمل گوشی تا شعاع حدودا ً ۱۰ متر صدا را با کیفیت فوق العاده دریافت خواهید کرد یا خواهید توانست تماس‌های موبایل را پاسخ دهید. هم چنین با کمک COM-DEX APP می‌توانید با موبایل خود ولوم سمعک را تغییر دهید. این ابزار نیاز به شارژ شدن دارد.
  • رابط موبایل ویژه سمعک وایرلس (CALL-DEX): CALL-DEXرا مستقیم به موبایل هوشمند خود وصل کنید. برای شنیدن مکالمات کافیست موبایل را کنار گوش‌ها و سمعک خود نگه دارید و به آسانی با آن صحبت نمایید . این ابزار با باطری سایز ۱۰ کار می‌کند.
  • ریموت کنترل ویژه سمعک MIND (RC-Ver-l): این ریموت مخصوص سمعک غیر وایرلس سبک و قابل حمل است و برای بیمارانی که مشکل حرکتی و لرزش دست دارند بسیار مناسب است. با استفاده از آن می‌توانید صدای سمعک را کم و زیاد کرده و برنامه های سمعک را تغییر دهید. این ریموت کنترل با ۲ عدد باطری ساعتی (۳v) کار می‌کند. از این مدل برای سمعک یک گوشی استفاده می‌شود و ۳ برنامه را می‌تواند در دسترس فرد قرار دهد.
  • ریموت کنترل ویژه سمعک MIND (RC-VER ll): این ریموت مخصوص سمعک غیر وایرلس سبک و قابل حمل است و برای بیمارانی که مشکل حرکتی و لرزش دست دارند بسیار مناسب است. با استفاده از این کنترل می‌توانید صدای سمعک خود را کم و زیاد کرده و برنامه‌های سمعک را تغییر دهید. این ریموت کنترل با ۲ عدد باطری ساعتی (۳v) کار می‌کند. این مدل برای سمعک دو گوشی استفاده می‌شود و ۵ برنامه را می‌تواند در دسترس فرد قرار دهد.
  • رابط تلویزیون ویژه سمعک وایرلس (TV-DEX): لذت تماشای تلویزیون با صدای صاف، بدون تاخیر و اکو با  این ابزار میسر می‌شود. با استفاده از ریموت TV-DEX می‌توانید به راحتی صدای تلویزیون را صرفا ً برای خودتان و بدون تغییر برای دیگر افراد خانواده کم یا زیاد کنید. هم چنین با فشردن دکمه Room Off می‌توان صدای محیط را قطع کرد و فقط صدای تلویزیون را دریافت نمود. ریموت این دستگاه نیاز به شارژ شدن دارد.
  •  
  • خرید سمعک ویدکس

چگونه وزوز گوش را قطع کنیم؟

اگر شک دارید که به نوعی وزوز گوش مبتلا هستید، اولین قدم این است که یک ارزیابی حرفه‌ای شنوایی انجام دهید.

برخی از متخصصان، Zen Therapy  ویدکس را به عنوان راه حلی برای کمک به شما در کاهش اثرات منفی رایج وزوز گوش مانند استرس و مشکلات خواب ارائه می‌دهند. Zen Therapy ویدکس از چهار مولفه تشکیل شده است که می‌تواند متناسب با نیازهای فردی شما تنظیم گردد.

image

موسیقی و صداهای ZEN می‌توانند به شما در آرامش، کاهش استرس و جلوگیری از تشدید وزوز کمک کنند. برنامه مدیریت وزوز گوش ما(Widex Zen)، صداهای راحتی را برای کمک به شما در جلوگیری از سکوت کامل ارائه می‌دهد و تمرکز فرد را بر روی وزوز گوش، کاهش می‌دهد. همچنین برای ریلکسیشن و آرامش مفید است. امروزه میتوانید از اپلیکیشن Widex Zen برای مدیریت وزوز خود استفاده کنید.

معرفی محصولات

در ادامه لیستی از انواع سمعک های ویدکس و خانواده های مختلف آن اورده شده است در هنگام خرید سمعک مطالب را بادقت بخوانید. معرفی 7 خانواده سمعک ویدکس:

سمعک BEYOND Z

این سمعک ویدکس جزو جدیدترین محصولات این شرکت می باشد. طراحی این سمعک بسیار منحصر به فرد است و کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. این سمعک به عنوان یک سمعک قابل شارژ بسیار کم مصرف مطرح شده است. می توانید با استفاده از اتصالات موجود، صدای تماس های تلفنی خود را با کیفیت HI-FI داشته باشید. اتصال 2.4 GHz می تواند ضدای استریو بسیار مناسبی را فراهم کرده و لذت شنیدن و درک موسیقی را برای فرد به ارمغان آورد. کیفیت صدای این سمعک بسیار طبیعی و فاقد آرتیفکت است در نتیجه درک گفتار بسیار خوبی را در محیط‌های مختلف فراهم می‌سازد. باتری این مدل در مقایسه با مدلهای هم اندازه اش م یتواند قدرت بیشتری را فراهم سازد و تنها به 3-4 ساعت زمان برای شارژ نیاز دارد. اگر به هر دلیلی به برق دسترسی نداشتید می‌توانید به راحتی باتری‌های قابل شارژ را خارج کرده و باتری معمولی سمعک در آن قرار دهید.

سمعک EVOKE

از هوشمندترین تکنولوژی سمعک در حال حاضر دنیا استفاده می‌کند. این سمعک ها با ستفاده از Fluid Sound Analyzer منحصر به فردی که دارند قادر هستند محیط شنیداری هر فرد و نیازهای او را شناسایی کنندو نقشه ای از محیط صوتی ایجاد میکنند تا بتوان مناسب ترین تنطیمات را برای آن محیط انتخاب کرد. زمانیکه فردبا یم کحیط پرچالش شنیداری روبرو است، نرم افزار EVOKE این اجازه را میدهد تا در همان لحظه کیفیت صدا را بهتر کنند. قابلیت SoundSense قادر است ترجیحات فرد را در هر محیطی به خاطر بسپارد و در صورتی که در محیط صوتی مشابهی قرار گرفت، آن تنظیمات را به صورت خودکار اعمال خواهد کرد. بنابراین حتی اگر بیمار شما قبلا در آن محل قرار نگرفته باشد هم می تواند کیفیت صدای خوبی را تجربه کند.

سمعک MOMENT

تغییرات اساسی پلتفرم در این مدل موجب شده است تا کیفیت صدای بسیار طبیعی و خالصی برای فرد فراهم شود که از تجربیات قبلی با سمعک بسیار متفاوت خواهد بود. پردازش این سمعک 10 برابر سریعتر از مدلهای پیشین است و از پردازش فوق سریع ZeroDelay استفاده می‌کند. بنابراین مشکل تاخیر زمانی بین صدای پردازش شده با صدای ورودی که مستقیما به پرده گوش میرسد را تا حد زیادی نخواهیم داشت بنابراین کیفیت صدای طبیعی تری برای فرد فراهم خواهد شد. فیتینگ این سمعک نیز به نسبت سریعتر بوده و به شما اجازه میدهد زمان بیشتری را صرف مشاوره بیمارتان کنید بدون اینکه تایم زیادی برای تنظیم آن نیاز باشد.

تمام ویژگی های این پلتفرم WIDEX MOMENT در کوچکترین مدل RIC قابل شارژ هم تعبیه شده است و در دسترس است. تمام مدلهای RIC دارای پوشش نانو و ضد اب هستند  و فقدان درب باتری در مدلهای قابل شارژ موجب شده است تا منفذ چندانی برای نفوذ آب و رطوبت باقی نماند.

این سمعک در سایر مدلهای داخل گوشی و داخل کانال نیز متناسب با شکل مجرای گوش هر فرد و پس از قالبگیری قابل تجویز است.

خانواده UNIQUE

  • نسل متفاوت سمعک های فرا هوشمند واقعی محصول ۲۰۱۵ شرکت ویدکس دانمارک
  • برخورداری از تمام مزایای پردازش وایرلس اعم از پردازش یکپارچه صدا و شبیه سازی شنوایی دوگوشی
  • تنها سمعک مجهز به تکنولوژی انحصاری SOUND CLASS TECHNOLOGY & UNIVERSAL PROGRAM
  • امکان ورود وسیع ترین حجم صدا در میان تمام سمعک‌های دنیا
  • قابلیت پردازش بلندترین و آهسته ترین اصوات بدون اعوجاج و تغییر کیفیت
  • دارای حافظه داخلی حاصل از برآیند بیش از ۱۰۰ محیط شنوایی مختلف
  • آنالیز ثانیه به ثانیه صدا و سویچ خودکار بین برنامه‌ها با توجه به شرایط محیط صوتی جدید
  • مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین مدارات ویژه کنترل نویز باد و افزایش بیش از ۵۷% امتیاز درک گفتار و تشخیص کلمات در حضور نویز باد
  • دارای سریع‌ترین سیستم پردازش صدا موسوم به  Jump
  • ·       تطابق فوق العاده و هوشمندانه با ادیوگرام بدون نیاز به تعویض دستی برنامه شنوایی توسط بیمار
  • ·       مجهز به برنامه Personal zen  جهت کنترل پیشرفته وزوز
  • ·       امکان برخورداری از ریموت کنترل و رابط ویژه موبایل(Call dex)

خانواده DREAM

  • نسل جدید سمعکهای فرا هوشمند Wireless محصول ۲۰۱۳
  • بالاترین پهنای باند فرکانسی در بین سمعک‌های موجود در بازار
  • برخورداری از تکنولوژی True ISP وکیفیت صدای ۱۰۰% طبیعی
  • مجهز به سیستم True Sound Softer و کنترل اصوات بلند ناگهانی
  • برخورداری از تکنولوژی لاله گوش مصنوعی و جهت یابی منبع صدا در زوایای مختلف
  • تکنولوژی True-Input و حذف کامل اعوجاج سمعک در سطوح شدتی بالا
  • مجهز به سیستم عادت پذیری شخصی و تطبیق تدریجی فرد استفاده کننده با سمعک
  • مجهز به سیستم کنترل فیدبک قوی و وضوح بالای گفتار در محیط‌های پر سروصدا
  • امکان برخورداری از Mobile-Dex و افزایش چشمگیر درک مکالمات تلفنی
  • مجهز به TV-Dex و دریافت صدای تلویزیون بدون اکو و با کیفیت بالا

خانواده MIND

خرید سمعک ویدکس خانواده مایند

سمعکMIND ، خانواده MIND ویدکس صدایی راحت و عالی فراهم می‌کند و مجهز به برنامه افزایش وضوح صدا در فرکانس های بالا و غیرقابل شنیدن و مدار گفتار هوشمند است.

این خانواده مجهز به فناوری FlexPlat form است که می‌تواند صدای سمعک را با توجه به میزان افت شنوایی هر فرد تنظیم کند و با فناوری Dual ISP صدایی راحت و شنوایی خوب در محیط‌های پر چالش شنیداری فراهم سازد. در رده‌های بالای این خانواده، صداها در ۲ بخش مجزای بم و زیر پردازش می‌شود که مخصوصا برای دنیای موسیقی و افراد موسیقی دان کاربرد دارد.

سمعکMIND ، مدار (Audibility Extender) یا گسترش صدا را دارد که موجب می‌شود صداهای فرکانس زیر مانند موسیقی، آواز گنجشک و… قابلیت شنیدن و وضوح بهتری پیدا کنند.

مدار (TruSound) به وضوح خوب صداهای آرام مانند: قطره آب، درک خوب فرکانس‌های گفتاری و راحتی صداهای بلند کمک می‌کند.

این نسل از سمعک با برنامه‌های شنیداری مختلف، صداهای دریافتی را متناسب با محیط شنیداری پرچالش تنظیم می‌نماید. به عنوان مثال در برنامه Master، مجموعه ای از پارامترهای کنترل صدا در سمعک اجرا می‌شود که موجب شده تا فرد در هر محیطی که قرار می‌گیرد، صدایی راحت را تجربه کند.

خانواده MENU

 سمعک ویدکس خانواده منو

سمعکMENU

  • بیش از۳۷ مدار پردازشگر صدا
  • دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی
  • وضوح بالای صدا
  • مقرون به صرفه

برای مشاوره جهت خرید سمعک با مرکز شنوایی و سمعک آوای امید تماس حاصل نمایید

02144005315

09194707047

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *