سمعک

نمایندگی سمعک رکستون در تهران

lazy

سمعک‌های رکستون (Rexton) از جمله سمعک ها پیشرفته هستند که برای بهبود کیفیت زندگی افرادی که مشکل شنوایی دارند، طراحی شده‌اند. این سمعک‌ها با فناوری‌های نوین، تجربه شنیداری کاربران را ارتقا می‌دهند.اگر قصد خرید سمعک را دارید بهتر از این برند اقتصادی را بشناسید. سمعک های رکستون در ایران و جهان به عنوان برند اقتصادی سمعک شناخته می شوند و سمعک های خود را با وجود تکنولوژی های بروز و پیشرفته اما با قیمت اقتصادی عرضه می کنند.یکی از ویژگی‌های برجسته سمعک‌های رکستون، قابلیت اتصال بلوتوث است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی با تلفن‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کنند. این امر به آنها امکان می‌دهد تا تماس‌ها و موسیقی را به طور مستقیم از سمعک خود بشنوند.

در این مقاله از سمعک آوای امید بهترین مرکز سمعک در غرب تهران ما شما را با ویژگی های سمعک های رکستون آششنا می کنیم . رکستون سمعک‌های خود را با قابلیت حذف نویز و پردازش صدا ارائه می‌دهد. این فناوری‌ها کمک می‌کنند تا کاربران در محیط‌های شلوغ نیز بتوانند گفت‌وگوها را به وضوح بشنوند. برخی مدل‌ها همچنین دارای تنظیمات خودکار هستند که به طور مداوم صدا را بر اساس محیط اطراف تنظیم می‌کنند.عمر باتری نیز یکی دیگر از نقاط قوت سمعک‌های رکستون است، که معمولاً برای استفاده طولانی‌مدت طراحی شده‌اند. با توجه به تنوع مدل‌ها و ویژگی‌ها، کاربران می‌توانند سمعک مناسب با نیازهای خود را انتخاب کنند.

در نهایت، سمعک‌های رکستون با هدف فراهم کردن بهترین تجربه شنوایی، ترکیبی از تکنولوژی‌های مدرن و طراحی کاربرپسند را ارائه می‌دهند.سمعک رکستون به دلیل تجمیع در حوزه خدمات بهداشتی شنوایی، برخی از دستاوردهای تکنولوژیکی گذشته شرکت‌های کوچکتر امروزی، مانند Rexton، گاهی اوقات تحت‌الشعاع گروه‌های مادر بزرگتر خود قرار می‌گیرند.کمپانی سمعک رکستون (Rexton) یکی از برندهای معتبر در صنعت سمعک و تجهیزات شنوایی است که در سال ۱۹۵۵ تأسیس شد. این شرکت بخشی از گروه WS Audiology، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سمعک در جهان است.

برای انجام شنوایی سنجی و مشاوره جهت خرید سمعک با ما تماس بگیرید . 09194707047

 

سمعک رکستون Rexton

شاید قابل توجه‌ترین خدمت شرکت رکستون به فناوری شنوایی، سیستم سمعک Receiver-in-Canal (RIC) باشد که در سال ۱۹۹۵ ثبت اختراع شد. هرچند در آن زمان به آن “RIC” نمی‌گفتند، مهندسان سمعک  CIC-BTE  را طراحی و ثبت اختراع کردند؛ یک سمعک کاملاً درون کانالی که به وسیله یک سیم به پردازشگر سمعک پشت گوش (BTE) متصل بود (Rexton بعداً حق ثبت اختراع را به Sebotek فروخت).همین اختراع پایه و اساس سمعک های مدرن امروزی را بنا گداشت که امروزه RICها بیش از ۸۰ درصد از بازار سمعک را تشکیل می‌دهند.

سمعک های رکستون از نظر تکنولوژی مشابه سمعک های سیگنیا هستند .امروزه سمعک‌های Rexton حاوی فناوری‌هایی هستند که به طور نزدیک به فناوری شرکت خواهرش، Signia، شباهت دارند. به عنوان مثال، مدل‌های سمعک مانند Rexton BiCore Slim RIC و Signia Styletto AX دارای طراحی‌ها و مشخصات بسیار مشابه و برنده جوایز هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های سیگنیا مقاله با عنوان سمعک زیمنس در همین سایت را مطالعه کنید. برای آشنایی با مدل سمعک Ax مقاله را بخوانید.

اگرچه Rexton به عنوان یک «برند اقتصادی» شناخته می‌شود، تاریخچه و انتقال دانش داخلی از WSA تضمین می‌کند که کیفیت محصولات آن با برندهای لوکس برابر است. به طور خلاصه، Rexton شرکت بسیار خوبی است که سمعک‌های استثنایی را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد.

لازم برای ایجاد محیط خواب مناسب برای سالمندان 2024 09 24T161636.850

ویژگی های سمعک های رکستون

پردازش متمرکز چندصدایی : فناوری جدید پردازش صدا در سمعک‌های Reach و BiCore Rexton، صداهای ضبط‌شده توسط میکروفن‌های دوطرفه را به مسیرهای صوتی مستقل تقسیم می‌کند. گفتار مستقیم به کاربر سمعک به طور جداگانه از سایر صداهای محیطی پردازش می‌شود. به جای افزایش گفتار به قیمت افزایش نویز پس‌زمینه، پردازش Reach و BiCore حداکثر وضوح گفتار را با حفظ توجه کاربر به اتفاقات اطرافش به دست می‌آورد.

فناوری حفظ گفتار : این فناوری ثبت اختراع شده که در سمعک‌های Rexton وجود دارد، به حذف نویز در حین تقویت گفتار کمک می‌کند، به طوری که می‌توانید هر کلمه را به وضوح بشنوید.

پیوند دوگانه :  سمعک‌های چپ و راست از طریق این پیوند که اولین بار  توسط Siemens/Signia معرفی شده است، هماهنگ می‌مانند.

حسگر حرکت : این ویژگی که برای اولین بار در خط MotionCore (M-Core) معرفی شد، حرکات شما را در زمان واقعی شناسایی کرده و با استفاده از فناوری High Resolution Soundpro Rexton، تنظیمات صدا را به طور خودکار به وضعیت شنوایی شما تطبیق می‌دهد.

استریمینگ صوتی مستقیم : بیشتر مدل‌های سمعک رکتستون از استریمینگ بلوتوث از دستگاه‌های iOS (از طریق MFi) و Android (از طریق ASHA) پشتیبانی می‌کنند، از جمله استریمینگ بی‌سیم برای دستگاه‌های سازگار Apple. مدل‌های خط MotionCore و MyCore فقط از استریمینگ آیفون پشتیبانی می‌کنند، اگرچه یک فرستنده (که جداگانه فروخته می‌شود) می‌تواند آن‌ها را به سایر دستگاه‌های بلوتوثی، از جمله گوشی‌های Android یا تلویزیون متصل کند.

 

ماندگاری : Rexton به دوام سمعک‌های BiCore افتخار می‌کند؛ این سمعک‌ها برای مقاومت در برابر ضربه، عرق، گرما، UV، لرزش و مواد شیمیایی طراحی شده‌اند.

رتبه IP : مدل BiCore B-Li Rugged با رتبه IP68 به معنای مقاومت در برابر آب تا ۳۰ دقیقه در عمق ۲ متر (۶.۴ فوت) است. همچنین، بدنه مقاوم TruCore Mosaic HP 6c با رتبه IP67، حفاظت کامل در برابر گرد و غبار را برای مدت طولانی و مقاومت در برابر آب در هنگام غوطه‌وری کوتاه تا ۱ متر (۳.۲ فوت) ارائه می‌دهد.

باتری‌های قابل Recharge : مدل‌های Rexton Reach و BiCore R-Li تا ۲۴ ساعت با هر بار شارژ کار می‌کنند، در حالی که سمعک MotionCore B-Li HP تا ۶۱ ساعت زمان کار در هر بار شارژ ارائه می‌دهد. شارژرهای مسافرتی برای سمعک‌های BiCore سه بار شارژ کامل را در خود نگه می‌دارند. تمامی خطوط محصول فعلی Rexton شامل مدل‌هایی با باتری‌های قابل شارژ لیتیم-یون هستند.

عملکرد وزوز گوش : اگر از وزوز گوش رنج می‌برید، سمعک های رکستون راهکارهایی برای این منظور دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های مناسب برای وزوز گوش مقاله با عنوان بهترین سمعک برای وزوز گوش در همین سایت را مطالعه کنید.

XPhone (Cross Phone) : در حالی که سمعک‌های TruCore Rexton از قابلیت استریمینگ بلوتوث برخوردار نیستند، فناوری XPhone را ارائه می‌دهند که شنیدن مکالمات با هر نوع تلفنی را آسان‌تر می‌کند. در حین نگه‌داشتن گوشی به یک گوش، XPhone سیگنال صوتی را ضبط کرده و به هر دو سمعک ارسال می‌کند.

لازم برای ایجاد محیط خواب مناسب برای سالمندان 2024 09 24T162425.825

معرفی مدل‌های سمعک Rexton

آگوست 2024: Reach R-LI T

آگوست 2024: Reach R-Li، Reach iX-CIC Li

آگوست 2023: BiCore B-Li M Rugged BTE و R 312 RIC

آوریل 2023:
– BiCore Rugged
– BiCore B-Li M Rugged
– BiCore B BTE (M/P/HP) MI BT
– BiCore Slim RIC (SR)
– BiCore R-Li/Li T

اکتبر 2022:
– BiCore Li RIC/T
– BiCore Custom Li
– BiCore Slim RIC†
– BiCore R 312 (R Li, T) RIC

مارس 2021:
– MotionCore (M-Core) B-Li
– M-Core Slim RIC
– M-Core R-Li
– M-Core R312
– M-Core iX instant-fit CIC
– Sterling 8C

ژوئن 2021: BiCore R-Li 80 و T80 RIC، MotionCore (M-Core) B-Li HP BTE، M-Core iX instant-fit CIC

۲۰۱۸-۱۹:
– MyCore Mosaic M/P 8C BTE
– inoX CIC 8C
– Sterling 8C CIC/IIC/ITE/ITE

۲۰۱۶-۱۷:
– TruCore Mosaic RIC و HP 6C BTE

لازم برای ایجاد محیط خواب مناسب برای سالمندان 2024 09 24T161313.441

محبوب‌ترین مدل‌های سمعک Rexton

خط تولید Rexton شامل مجموعه‌ای جامع از سمعک‌های تجویزی در سبک‌های مختلف است. مدل‌های زیر در حال حاضر در مرکز سمعک Costco موجود هستند:

-Reach R-LI T RIC (سمعک گیرنده در کانال)
– BiCore R-Li RIC (اختیاری با تله‌کوئل)
– BiCore B-Li Rugged BTE (سمعک پشت گوش)
– BiCore R 312 RIC
– M-Core B-Li M BTE (در مدل‌های قدرت P و HP نیز موجود است)
– M-Core iX instant-fit CIC (سمعک کاملاً درون کانالی)

بیشتر این مدل‌ها از گیرنده‌هایی پشتیبانی می‌کنند که برای کم‌شنوایی از خفیف تا عمیق مناسب هستند. سمعک‌های BiCore امکان استریمینگ بلوتوث را از دستگاه‌های iOS (از طریق MFi) و Android (از طریق ASHA) ارائه می‌دهند؛ سمعک‌های M-Core، به جز مدل iX CIC، از استریمینگ iOS پشتیبانی می‌کنند، اما برای استریمینگ از دستگاه‌های Android به یک دستگاه جانبی نیاز خواهید داشت. همه مدل‌ها به جز R 312 RIC و CIC که از باتری‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنند، قابلیت شارژ مجدد دارند.

سمعک رکستون مدل Reach R-Li / R-Li T

جدیدترین سمعک قابل شارژ RIC و پرچمدار Rexton، Reach، در مارس ۲۰۲۴ معرفی شد. این خانواده بر فناوری BiCore Rexton بنا شده که گفتار را به دو مسیر پردازشی جدا تقسیم می‌کند و حالا دارای چهار مسیر یا پرتو متمرکز است. Reach برای اسکن فضای صوتی ۱۰۰۰ بار در ثانیه طراحی شده، تغییر موقعیت گویندگان و حجم صدای آن‌ها را زیر نظر دارد و سپس بر اهمیت گویندگان مورد نظر می‌افزاید.

مدل Rexton Reach در حال حاضر در قالب سمعک RIC با قابلیت شارژ در دسترس است: R-Li T (T = تله‌کویل). این سمعک با عمر باتری شگفت‌انگیز ۳۹ ساعت، یا ۳۴ ساعت با ۵ ساعت پخش، بهترین در صنعت به شمار می‌رود و تنها رقیب آن Signia است که از همین فناوری بهره می‌برد.

سمعک‌های Reach از اتصال به iOS و Android پشتیبانی می‌کنند و قابلیت تماس Hands-free را با گوشی‌های iOS دارند. به این معنا که می‌توانید از آنها مانند یک هدست استفاده کنید و صدای تماس‌گیرنده را بشنوید و از طریق سمعک‌ها با او صحبت کنید، بدون اینکه نیازی به درآوردن گوشی از جیب یا کیف‌تان داشته باشید. برای گوشی‌های Android، شما می‌توانید صدای تماس‌گیرنده را از سمعک‌ها بشنوید، اما برای اینکه صدایتان شنیده شود، باید مانند معمول به گوشی صحبت کنید.

مهم است که سمعک‌های Reach دارای تله‌کویل، فناوری بلوتوث LE و قابلیت Auracast هستند که آن‌ها را برای تکنولوژی‌های جدید “آینده‌نگر” می‌کند. این سمعک‌ها در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شوند و دارای گواهینامه ATEX هستند

لازم برای ایجاد محیط خواب مناسب برای سالمندان 2024 09 24T164251.955

سمعک رکستون مدل BiCore R-Li / R-Li T

سمعک های پیشرفته Rexton

BiCore R-Li گوشی شنیداری پیشرفته Rexton از نوع Receiver-in-Canal (RIC) است. این دستگاه به فناوری حفظ گفتار Rexton، همگام‌سازی فوق‌العاده سریع (BiCore)، یک سیستم تله‌کوئل اختیاری (T) و یک مبدل آنالوگ به دیجیتال جدید مجهز است که ورودی صوتی تا ۱۱۷ دسی‌بل را پشتیبانی می‌کند؛ به این معنا که می‌تواند صداهای بلند را بدون اعوجاج مدیریت کند. همچنین این دستگاه دارای باتری قابل شارژ لیتیم-یونی است، به همین دلیل حرف “Li” در نام آن وجود دارد.

همچنین، مشابه Reach، گوشی‌های شنیداری BiCore RIC و BTE Rexton قابلیت اتصال به دستگاه‌های iOS و Android را با امکان برقراری تماس بدون نیاز به دست برای گوشی‌های iOS دارند. اما مانند Reach، از Bluetooth LE یا Auracast پشتیبانی نمی‌کنند.

مدل تله‌کویل با عمر باتری تا ۳۹ ساعت در هر بار شارژ، به‌طور قابل‌توجهی عمر باتری بهتری نسبت به مدل غیر-T دارد که تنها تا ۲۸ ساعت (یا ۲۴ ساعت با ۵ ساعت استریم) دوام می‌آورد. در حالی که مدل T کمی بزرگ‌تر است به دلیل وجود اجزای اضافی، اندازه باتری در واقع یکسان است. شرکت Rexton به HearingTracker گفت که “چیپ‌ست‌ها مدارهای مدیریت قدرت متفاوتی دارند و در نتیجه عمر باتری متفاوتی.” بنابراین، یک شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای می‌تواند تا ۶ یا ۹ ساعت انرژی فراهم کند.

BiCore R 312 RIC

یک RIC پیشرفته با باتری قابل تعویض و گزینه CROS است.مانند مدل‌های پرچم‌دار Rexton BiCore R-Li و R-Li T، R 312 RIC نیز به جدیدترین فناوری‌های Rexton مجهز است و امکان استریم مستقیم صدا از دستگاه‌های اندروید و iOS را فراهم می‌کند. با این حال، به جای باتری قابل شارژ، از یک باتری دکمه‌ای ۳۱۲ قابل تعویض استفاده می‌کند که تا ۸۹ ساعت عمر مفید دارد. حتی با ۲۰ ساعت استریم صدا، می‌توانید انتظار داشته باشید که هنوز ۷۲ ساعت زمان استفاده داشته باشید، به گفته Rexton.

مانند R-Li و R-Li T، R 312 RIC در ۱۰ رنگ مختلف موجود است. همچنین دارای گزینه سمعک CROS برای افرادی با کم‌شنوایی یک‌طرفه است.

لازم برای ایجاد محیط خواب مناسب برای سالمندان 2024 09 24T171408.761

BiCore Slim RIC (SR)

با طراحی باریک و شیک، عملکرد BiCore را ارائه می‌دهد.

اگرچه BiCore Slim RIC در Costco موجود نیست، اما تمام ویژگی‌های مدل‌های قبلی را در یک طراحی باریک و شیک ارائه می‌دهد که بیشتر شبیه یک دستگاه صوتی پیشرفته است تا سمعک. مانند مدل BiCore R-Li/T، امکان استریم مستقیم صدا از گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید را دارد و فناوری Multi-track با حذف نویزهای مزاحم، صداهای گفتاری را تقویت می‌کند تا بتوانید در محیط‌های شلوغ بر گفتگوها تمرکز کنید. پس از یک شارژ کامل، عمر باتری سمعک تا ۲۰ ساعت بدون استریم صدا یا تا ۱۷ ساعت با ۵ ساعت استریم است. این سمعک می‌تواند از ایستگاه شارژ ثابت یا ایستگاه Charging+ SR استفاده کند.

BiCore Slim در ۵ ترکیب رنگ مختلف موجود است و دارای رتبه IP68 است، که بالاترین سطح حفاظت در برابر رطوبت و ورود ذرات برای سمعک‌ها محسوب می‌شود.

سمعک رکستون مدل BiCore B-Li Rugged BTE

یک سمعک  BTE پیشرفته با طراحی مقاوم و محکم برای کاربران فعال است.

مدل BiCore B-Li Rugged Behind-the-Ear (BTE) Rexton برای کاربران فعال بسیار مناسب است. این سمعک طراحی شده تا در برابر عرق، باران و حتی دوش‌های صابونی مقاوم باشد و می‌تواند تا ۶ فوت (۲ متر) در آب غوطه‌ور شود به مدت ۳۰ دقیقه، که معادل رتبه IP X8 است. همچنین، این سمعک به قدری مقاوم است که می‌تواند از ارتفاع ۶ فوت (۲ متر) بیفتد و دارای مقاومت در برابر خراش نیز هست. علاوه بر این، شامل جدیدترین فناوری‌های Rexton است و عمر باتری آن تا ۳۹ ساعت است، هرچند گزینه‌های شارژ محدود به ایستگاه شارژ ثابت است.

سمعک‌های MotionCore (M-Core) B-Li BTE

با قابلیت شارژ و قدرت بالا، طراحی شده‌اند تا عملکرد بهینه‌ای را ارائه دهند.

سمعک‌های شارژی M-Core B-Li Rexton دارای سنسور حرکتی و نرم‌افزاری هستند که به آن‌ها کمک می‌کند تا به تا ۱۲۰ وضعیت شنیداری مختلف شناسایی و سازگار شوند. این مدل در سه نسخه مختلف — M (متوسط)، P (قدرت) و HP (قدرت بالا) — موجود است. مدل با گیرنده HP برای کم‌شنوایی شدید تا عمیق مناسب است، در حالی که گیرنده‌های M و P برای کم‌شنوایی‌های متوسط و شدید ارائه می‌شوند. هر مدل M-Core از استریم مستقیم صدا (مانند موسیقی، پادکست‌ها، و ویدئوها) از طریق بلوتوث برای دستگاه‌های سازگار iOS پشتیبانی می‌کند، اما برای استریم صدا از M-Core به گوشی یا دستگاه اندروید، به یک لوازم جانبی (که به‌طور جداگانه فروخته می‌شود) نیاز خواهید داشت.

مدل M-Core B-Li HP تا ۶۱ ساعت با یک بار شارژ دوام می‌آورد.

لازم برای ایجاد محیط خواب مناسب برای سالمندان 2024 09 24T170440.826

سمعک نامرئی رکستون M-Core iX instant-fit CIC

یک سمعک کوچک و نامحسوس با ویژگی‌های پایه است.

سمعک‌های Completely-in-Canal (CIC) تقریباً در کانال گوش شما ناپدید می‌شوند و بهترین راه برای تقویت شنوایی به‌صورت نامحسوس هستند. طراحی “instant-fit” M-Core iX نیاز به قالب سفارشی ندارد و به جای آن با یک اسلیو کلیک‌دار، شبیه نوک‌های گوش‌پزشکی، متناسب با اندازه گوش شما تنظیم می‌شود.

با وجود اندازه جمع‌وجور خود، M-Core iX دارای فناوری MotionCore است که می‌تواند به‌طور خودکار با وضعیت شنوایی شما سازگار شود. اگرچه iX را می‌توان با اپلیکیشن تنظیم کرد، اما قابلیت استریم صدای بلوتوث ندارد. باتری قابل تعویض سایز ۱۰ آن تا ۷۰ ساعت دوام می‌آورد.

اپلیکیشن سمعک Rexton به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور از راه دور حجم، تعادل صدا، جهت‌گیری (که در برخی سطوح فناوری پایین‌تر موجود نیست) و برنامه‌های شخصی تنظیم شده توسط ارائه‌دهنده خدمات شنوایی‌تان برای وضعیت‌های شنیداری خاص را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید سطح باتری را بررسی کرده و از TeleCare برای به اشتراک‌گذاری بازخورد روزانه با ارائه‌دهنده خدمات شنوایی خود استفاده کنید. اگر مشکلی پیش بیاید، Rexton Assist به‌صورت ۲۴ ساعته در دسترس است تا به شما در تنظیم، عیب‌یابی یا رفع مشکلات جزئی کمک کند.

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم‌عامل iPhone و Android قابل استفاده است و برای تمام سمعک‌های بلوتوث Rexton موجود است. در حال حاضر، این اپ دارای امتیاز ۳.۳ ستاره در Google Play و ۴.۲ ستاره در Apple App Store است که به‌ترتیب میانگین و امتیاز خوبی برای اپلیکیشن‌های سمعک محسوب می‌شود. مانند سایر اپلیکیشن‌ها، بیشتر شکایات در Android حول مشکلات اتصال می‌چرخد.

برای بررسی سازگاری گوشی هوشمند خود با سمعک‌ها و اپلیکیشن Rexton، توجه داشته باشید که این اپ برای iPhone (iOS 14.0 یا بالاتر) و Android (Android 9 و بالاتر) در دسترس است. برای اطمینان از سازگاری گوشی شما با سمعک‌های Rexton و ویژگی‌های بی‌سیم مورد نیاز، به وب‌سایت سازگاری دستگاه‌های Rexton مراجعه کنید و همچنین با شنوایی شناس خود در این مورد صحبت کنید.
لازم برای ایجاد محیط خواب مناسب برای سالمندان 2024 09 24T175644.658

لوازم جانبی سمعک‌های رکسون

سمعک‌های رکسون با یک مجموعه اولیه از لوازم جانبی ارائه می‌شوند، از جمله یک کیف حمل یا یک دستگاه شارژ برای مدل‌های قابل شارژ آن. اما ممکن است بخواهید آنها را ارتقا دهید.

شارژر

سمعک‌های قابل شارژ رکسون همراه با یک شارژر ارائه می‌شوند و تمامی مدل‌های معرفی‌شده حداقل یک گزینه دیگر برای ایستگاه شارژ دارند. بیشتر آن‌ها از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کنند و در عرض ۴ ساعت شارژ می‌شوند. در اکثر موارد، می‌توانید به مدل‌های پریمیوم با ویژگی‌های پیشرفته‌تر ارتقا دهید.

مدل‌های BiCore R-Li/T و B-Li RIC شامل ایستگاه شارژ R / B هستند که از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند، در ۴ ساعت کامل شارژ می‌شود و از طریق یک کابل شارژ ثابت تغذیه می‌شود.

می‌توانید به ایستگاه Charging+ ارتقا دهید که می‌تواند سمعک‌های شما را سریع شارژ کرده، خشک و با نور UV ضدعفونی کند. اگر زیاد در سفر هستید، ممکن است بخواهید شارژر مسافرتی را اضافه کنید که تا ۳ بار شارژ می‌کند و به عنوان یک کیف حمل نیز عمل می‌کند. این شارژر از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای و شارژ از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند.

دستگاه شارژ مدل‌های M-Core B-Li BTE نیز از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند و به یک کابل شارژ USB متصل می‌شود.

اگر به دنبال یک شارژر ۲ در ۱ و کیف حمل هستید، ایستگاه شارژ یا ایستگاه Charging+ را انتخاب کنید. هر دو ایستگاه شارژ از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. مانند مدل معادل BiCore، ایستگاه Charging+ دارای قابلیت خشک‌کردن و تمیزکردن با UV نیز می‌باشد.

ایستگاه Charging+ مدل BiCore Slim RIC از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای و ۴ ساعت برای شارژ کامل پشتیبانی می‌کند. همچنین، دارای قابلیت خشک‌کردن و نور تمیزکننده UV است.

اگر به جایی سفر می‌کنید که دسترسی به پریز برق ممکن نیست، شارژر مسافرتی Slim RIC 2.0 را انتخاب کنید که تا ۴ بار شارژ کامل ارائه می‌دهد. این شارژر از شارژ سریع ۳۰ دقیقه‌ای پشتیبانی می‌کند و در ۳ ساعت از طریق USB-C و در ۶ ساعت از طریق شارژ بی‌سیم Qi شارژ می‌شود.

فرستنده هوشمند ۲.۴

این فرستنده بلوتوث به تلویزیون یا سیستم استریو شما متصل می‌شود تا صدا را مستقیماً به یک یا چند سمعک با کیفیت صدای Dolby Digital پخش کند.

میکروفون هوشمند

میکروفون هوشمند نه تنها به عنوان میکروفون همراه و کنترل از راه دور عمل می‌کند، بلکه می‌تواند صدا را از دستگاه‌های بلوتوثی که از پخش مستقیم پشتیبانی نمی‌کنند، مانند گوشی‌های اندروید قدیمی، پخش کند. همچنین، اگر سمعک بلوتوثی شما نتواند به‌طور مستقیم به iOS یا اندروید متصل شود، میکروفون هوشمند راه‌حلی ارائه می‌دهد و به هر دو دستگاه متصل می‌شود تا صدا را به گوش شما منتقل کند.

کلید هوشمند

کلید هوشمند که شبیه به کلید ماشین است، یک کنترل از راه دور مخفی برای سمعک‌های شما محسوب می‌شود و به‌ویژه برای افرادی که به دنبال یک مکمل یا جایگزین برای اپلیکیشن گوشی هوشمند خود هستند، مفید است. می‌توانید از آن برای کنترل حجم صدا و جابجایی بین برنامه‌های شنوایی استفاده کنید. کلید هوشمند با اکثر سمعک‌های رکسون سازگار است، اما بهترین عملکرد را با مدل‌های MyCore، TruCore و خطوط قدیمی‌تر QuadCore و Essential دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *