سمعک

سمعک سیلک

سمعک سیلک

یکی از سمعک های پرطرفدار در دنیای سمعک ، سمعک سیلک است. سمعک سیلک از کمپانی سیگنیا (زیمنس)  یکی از کوچک‌ترین سمعک‌های دنیا است ، این سمعک آنقدر کوچک است و در عمق گوش قرار می گیرد که به آن سمعک نامرئی گفته می شود میزان نامرئی بودن این سمعک آنقدر مناسب است که به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ‌کس حتی متوجه استفاده از  آن‌ها نمی‌شود. این سمعک دارای انواع مختلف رده ها و مدل هاست و همه مدل های آن بسیار عمقی و مناسب در گوش شما می نشینند.

اگر قصد خرید سمعک را دارید این مقاله از مرکز سمعک آوای امید را تا انتها بخوانید.

برای آشنایی بیشتر با سمعک های گروه سیگنیا (زیمنس ) مقاله با عنوان سمعک زیمنس در همین سایت را مطالعه کنید.

انواع رده های سمعک سیلک

  • سیلک رده X
  • سیلک رده IX
  • سیلک رده px

 سیلک سیگنیا سری X

سمعک سیلک سیگنیا ویژگی های منحصر به فردی دارد که ادامه به آن می پردازیم

Silk بهترین تجربه شنوایی با فیتینگ آنی

Signia Silk X جدید تنها CIC آماده استفاده است این سمعک از پیش ساخته شده است که چون نیاز به قالبگیری ندارد می تواند فوری مورد استفاده قرار گیرد.سیلک سری X موجود در پلتفرم موفق Signia Xperience است که راه حل ایده آلی برای شنوایی برای کسانی است که بیش از همه به سلامت خود  اهمیت می دهند. این سمعک درک گفتار واضحی را در اندازه ای بسیار ریز ارائه می دهد.

سفارشی بدون انتظار

Silk X به یک اسلیو سیلیکونی نرم بسیار سازگار مجهز شده است که در 4 اندازه مختلف در هر دو گزینه دارای ئنت و بسته ارائه می شود. آستین کلیک سطحی از راحتی و ماندگاری در گوش را تضمین می کند که قبلاً برای راه حل های سفارشی ساخته شده بود و آن را گزینه ای مناسب برای اکثر آناتومی های گوش و نیازهای شنوایی شناسی می کند.

سیلک سیگنیا

درک گفتار عالی

Silk X از نسل دوم Signia باینورال OneMic Directionality استفاده می کند که کاربر را قادر می سازد به شنیدن آنچه مهم است تمرکز کند. این ویژگی به کوچکترین دستگاه اجازه می دهد تا دقت جهت گیری بالایی را برای برجسته کردن گفتار در موقعیت های شنیداری دشوار ارائه دهد. همچنین به لطف پردازش صدای دینامیک Signia Xperience، در صورت لزوم، نویز پس‌زمینه کاهش می‌یابد.

Silk X دارای Binaural OneMic Directionality 2.0 با فناوری Ultra HD e2e است و بر روی پلت فرم جدید Xperience از سیگنیا اجرا می شود. Binaural OneMic میکروفون‌های هر سمعک را قادر می‌سازد تا با هم کار کنند تا یک الگوی گوش دادن جهت‌دار برای تقویت گفتار در مقابل شما ترجیحاً ایجاد کنند. جهت‌گیری معمولاً برای کمک به بهبود شنوایی در محیط‌های شلوغ استفاده می‌شود.

برای آشنایی با بهترین سمعک ها برای سالمندان مقاله سمعک سالمندان در همین سایت را مطالعه کنید.

موقعیتی عالی برای تماس های تلفنی و موسیقی

برخلاف سمعک‌هایی که پشت گوش قرار می‌گیرند، میکروفون‌های Silk X صدا را از داخل کانال گوش دریافت می‌کنند. این به کاربر این امکان را می‌دهد به روشی که عادت کرده است از جمله با هدفون‌های روی گوشی، تماس تلفنی برقرار کرده و به موسیقی گوش دهید. سمعک های Silk X بهترین راه حل شنوایی فوری تقریبا نامرئی برای پنهان نگه داشتن کم شنوایی کاربر است.

به لطف پشتیبانی از راه دور TeleCare Signia، می توانید از طریق برنامه Signia در تلفن هوشمند خود از متخصص شنوایی خود کمک مستقیم دریافت کنید. هر کجا که هستید. می توانید صدا و سایر تنظیمات را به طور محتاطانه از طریق برنامه Signia یا miniPocket روی کیبورد خود کنترل کنید.

سیلک زیمنس

صدایی شفاف در هر شرایطی

چه در یک خیابان شلوغ باشید، چه در یک دفتر کار با پلان باز یا در یک رستوران شلوغ غذا می خورید، هر جا که صدای محیط زیاد باشد، برگزاری مکالمه نیاز به تمرکز و تلاش دارد. Silk X با صدای واقعی Signia Xperience به طور ماهرانه با این چالش ها مقابله می کند. بنابراین با استفاده از این سمعک  مکالمات مهم را در تمام روز و در هر شرایطی خواهید شنید.

برای اطلاع از قیمت سمعک ها کلیک کنید.

سیلک ایکس

تنها CIC آماده پوشیدنی موجود در پلتفرم Signia Xperience درک گفتار واضحی را در اندازه ای بسیار محتاطانه با تناسب فوری ارائه می دهد. به لطف آستین های کلیکی سیلیکونی منعطف، Silk X به طور ایمن در گوش قرار می گیرد تا بر روی نقطه جا بیفتد.

انواع رده های سمعک سیلک X

سمعک سیلک گروه X در رده های زیر موجود است.

  • 1X
  • 2X
  • 3X
  • 5X
  • 7X

 

سطح فناوری Signia Silk X Signia Silk X 1X Signia Silk X 2X Signia Silk X 3X Signia Silk X 5X Signia Silk X 7X
قیمت بررسی پیشنهادات بررسی پیشنهادات 2,107 دلار بررسی پیشنهادات 2,545 دلار
رتبه‌بندی 20% (1 نظر) 40% (1 نظر) 100% (1 نظر) 0% (بدون نظر) 70% (3 نظر)
جهت‌گیری
کانال‌های پردازش
تعداد کانال‌های پردازش بهره 16 16 24 32 48
برنامه‌های شنیداری
تعداد برنامه‌های شنیداری 4 4 6 6 6
دامنه دینامیکی گسترده
باندهای تنظیم
تعداد باندهای تنظیم 8 8 12 16 20
عرض باند
عرض باند 12kHz 12kHz 12kHz 12kHz 12kHz
پخش مستقیم
سطح عملکرد 5/5 5/5 5/5 5/5 5/5
EchoShield
حذف فیدبک
فشرده‌سازی فرکانس
وضوح صدا
سطح عملکرد 2/5 3/5 3/5 4/5 5/5
SoundSmoothing™
تعداد مراحل تنظیم 3 3 3 3 3

سیلک سیگنیا رده IX

سمعک سیلک رده IX  جزو رده سمعک های شارژی و کوچکترین سمعک شارژی دنیاست .Silk Charge&Go IX  بسیار کوچک و ظریف است که به طور یکپارچه در زندگی شما ترکیب می شود و به شما این امکان را می دهد که به طور کامل بدون جلب توجه دیگران از سمعک خود استفاده کنید.

چرا Silk Charge&Go IX را انتخاب کنید؟

Silk Charge&Go IX به قدری ریز و نرم است که بسیاری از مردم حتی متوجه استفاده از ان توسط شما نمی شوند. مجهز به فناوری پیشرفته سمعک که به شما کمک می کند در محیط های پر سر و صدا بشنوید. سمعک سیلک مانند اسمش  ابریشم متناسب با سبک زندگی شما طراحی شده است. این کوچک، راحت و آسان برای شارژ مجدد است. می توانید آن را با یک برنامه ساده روی گوشی خود کنترل کنید.

ریزترین سمعک

قدرت شنیدن در تمام طول روز

Silk Charge&Go IX را می توان در حین حرکت با یک کیف جیبی شیک و با پاوربانک یکپارچه شارژ کرد که تا چهار بار شارژ اضافی را فراهم می کند و برای راحتی بیشتر می توان آن را به صورت بی سیم (Qi) شارژ کرد.

موجود در دو رنگ موکا و مشکی

با یک سطح بافت نرم برای جلوگیری از انعکاس

فوری قابل استفاده و  فوراً با EarWear 3.0 جدید بسیار راحت و یا با قالب سفارشی
کنترل های دسترسی با برنامه My Signia از طریق جفت شدن صوتی یا از طریق کنترل از راه دور miniPocket

نامرئی زیمنس

سیگنیا سیلک PX

سیگنیا سری Signia PX (Primax) یک سری سمعک است که توسط سیگنیا در سال 2016 معرفی شد. این سمعک ها برای ارائه بهبود درک گفتار و راحتی گوش دادن در محیط های چالش برانگیز، با ویژگی ها و فناوری پیشرفته برای افزایش کیفیت صدا و ارائه طبیعی تر طراحی شده اند. تجربه شنیداری

Silk PX یک سمعک کاملاً درون کانال (CIC) است که برای پوشیدن محتاطانه و راحت طراحی شده است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به خوبی در مجرای گوش قرار می گیرد و عملاً نامرئی است، و آن را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که به احتیاط اهمیت می دهند.

Signia Silk PX از فناوری پیشرفته برای ارائه کیفیت صدای واضح و طبیعی، حتی در محیط های شنیداری چالش برانگیز، استفاده می کند. دارای طیف وسیعی از تنظیمات قابل تنظیم است که به کاربران این امکان را می دهد تا صدا را بر اساس ترجیحات و نیازهای خود تنظیم کنند. Silk PX همچنین اتصال بی‌سیم را به دستگاه‌های سازگار ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا تماس‌های تلفنی، موسیقی و سایر صداها را مستقیماً به سمعک خود پخش کنند.

به طور کلی، Signia Silk PX یک سمعک با کیفیت بالا است که برای ارائه یک راه حل شنوایی محتاطانه و راحت برای افراد کم شنوایی طراحی شده است.

برای مشاوره و اطلاع از جدیدترین سمعک ها با مشاورین ما در مزکز آوای امید تماس بگیرید

02144005315

09194707047

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *