سمعک

سمعک فوناک

سمعک فوناک

اگر قصد خرید سمعک فوناک را دارید در این نوشته با ما همراه باشید .فوناک برترین برند سمعک جهانی از نظر حجم فروش است فوناک در سال 1947 در سوئیس تأسیس شد و به سرعت به عنوان یکی از پیشروان توسعه سمعک‌های الکترونیکی اولیه شناخته شد. در سال 1985، پس از خرید چندین برند سمعک دیگر، نام خود را به فوناک AG هلدینگ تغییر داد و سپس دفتر مرکزی خود را به اشتفای، در حومه زوریخ منتقل کرد. در سال 2007، این هلدینگ نام خود را به سونوا هولدینگ یا گروه سونوا تغییر داد. امروزه، سونوا به عنوان گروه مادر برای تولیدکنندگان سمعک فوناک، یونیتون،  هانساتون و توزیع‌کنندگان کانکت هیرینگ، آلپاکا، آدیو نوا و سایرین عمل می‌کند.

مرکز سمعک آوای امید ، بهترین مرکز سمعک در غرب تهران است که بهترین سمعک ها از بهترین برندها را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. این مرکز خدمات مربوط به شنوایی سنجی، مشاوره ، تجویز و تعمیرات سمعک را نیز بر عهده دارد.

برای خرید سمعک همین الان با ما تماس بگیرید 09194707047

انواع سمعک های فوناک

انواع سمعک های فوناک

2024: Audéo Infinio
2023: Naída Lumity
2022: Virto Paradise، Audéo Lumity
2021: Naída Paradise
2020: Brio 4، Virto M، Naída M، Audéo Paradise
2019: Bolero M
2018: Naída B، Audéo Marvel
2017: Virto B، Bolero B
2016: Audéo B
2015: Bolero V
2014: Audéo V، Lyric 3، Lyric 4
2013: Naída Q
2012: Bolero Q، Audéo Q، Virto Q، Dalia
2009: Milo

فوناک از نام‌های ثابتی در خانواده محصولات خود برای توصیف فرم فاکتورها و یا کاربردها استفاده می‌کند. کلید مفیدی برای این نام‌ها به شرح زیر است:

Audéo = سمعک‌های Receiver-in-canal (RIC) که در آن گیرنده (بلندگوی الکترونیکی) توسط یک دامی یا یک قالب گوش سفارشی در کانال گوش قرار می‌گیرد و به وسیله‌ی یک سیم نازک به بدنه اصلی دستگاه در پشت گوش متصل می‌شود.

Naida= عمدتاً سمعک‌های پشت‌گوشی (BTE) که در آن گیرنده در بدنه سمعک ادغام شده و صدا از طریق یک قالب اختصاصی به کانال گوش منتقل می‌شود،  سمعک‌های Naida به طور کلی برای کم‌شنوایی‌های شدیدتر که به قدرت بیشتری نیاز دارند، استفاده می‌شوند.

Virto= محصولات سفارشی درون‌گوشی که به‌طور ویژه برای کانال گوش شما طراحی شده‌اند و می‌توانند از انواع بزرگ‌تر تا کوچک‌تر شامل درون‌گوشی (ITE)، درون‌کانالی (ITC)، کاملاً درون‌کانالی (CIC) و نامرئی درون‌کانالی (IIC) باشند.

Sky = سمعک‌های مخصوص کودکان فوناک که عمدتاً شامل سمعک‌های پشت‌گوشی (BTE) است با نام Sky نامیده می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های مناسب برای وزوز گوش مقاله با عنوان بهترین سمعک برای وزوز گوش در همین سایت را مطالعه کنید.

برای استعلام قیمت سمعک کلیک کنید

lazy

فوناک به تازگی آخرین مجموعه محصولات خود را به نام Infinio را عرضه کرده است که از تراشه جدید ERA استفاده می‌کند. Audéo Sphere Infinio دارای یک تراشه دوم به نام DEEPSONIC است که برای بهبود عملکرد شنوایی در نویز از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. 

تراشه ERA در Infinio چندین پروتکل ارتباطی بلوتوث و 2.4 GHz را یکپارچه می‌کند و امکان پخش صوتی بلوتوث سریع و عمومی و همچنین تماس‌های بی‌سیم را فراهم می‌کند و فاصله انتقال را دو برابر می‌کند. مدل Lumity همچنین امکان گوش دادن شخصی‌سازی شده بیشتری را با استفاده از دریچه صوتی بهینه‌شده و فناوری حسگر حرکتی، کیفیت صدای بهبود یافته، دستگاه‌های پخش بی‌سیم Roger فوناک و مدل‌های قابل شارژ لیتیوم-یونی قوی‌تر ارائه می‌دهد.

اگرچه بهترین سمعک باید با نیازهای شنوایی و سبک زندگی شخصی شما سازگار باشد، اما فوناک یک محصول برجسته به نام Audéo Sphere Infinio را در خط تولید خود دارد که سمعک قابل شارژ و از نوع گیرنده در کانال (RIC) است. این سمعک با تراشه DEEPSONIC مبتنی بر هوش مصنوعی، زمانی که با محیط‌های نویزی چالش‌برانگیز روبرو می‌شود، قدرت خود را تأمین می‌کند و قابلیت‌های بی‌نظیری در گفتار در نویز ارائه می‌دهد. Sphere Infinio تنها سمعک در صنعت است که از فناوری دو تراشه استفاده می‌کند و همچنین از تمام قابلیت‌های جدید تراشه استاندارد ERA که در خط Infinio وجود دارد، بهره‌مند است؛ شامل کیفیت صدای بهبود یافته، اتصال، قابلیت اطمینان و شخصی‌سازی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سمعک ها مقاله با عنوان بهترین سمعک در همین سایت را مطالعه کنید.

بر اساس اطلاعات به دست توسط مرکز آوای امید، قیمت  جهانی سمعک‌های فوناک بسته به مدل می‌تواند از ۱,۳۶۷ تا ۳,۹۶۴ دلار برای هر دستگاه متغیر باشد. مدل‌های محبوب شامل Audéo Infinio، Audéo Sphere Infinio، Virto Infinio، Audéo L (Lumity)، Audéo P (Paradise)، Audéo M (Marvel)، Naída M، Bolero M، Virto M و Lyric هستند. مدل‌های قابل شارژ معمولاً حدود ۵٪ بیشتر هزینه دارند.

 

ویژگی های سمعک های فوناک

شرکت فوناک سمعک های تخصصی ای طراحی کرده است و در  زمینه‌ی گفتار در نویز، اتصال بی‌سیم و فناوری قابل شارژ پیشرو است. این برند مجموعه‌ای وسیع از سمعک‌های باکیفیت را برای افرادی با کم‌شنوایی خفیف تا شدید ارائه می‌دهد که محصولاتش تقریباً تمام سبک‌های زندگی را پوشش می‌دهد.در این مقاله از مرکز آوای امید بهترین مرکز شنوایی سنجی در غرب تهران ما شما را با ویژگی های سمعک های فوناک آشنا می کنیم.

فوناک برند پرچم‌دار گروه سونوا است که نه تنها به عنوان یک رهبر بازار شناخته می‌شود بلکه به عنوان یک نوآور در محصولات و فناوری‌های سمعک دیجیتال نیز معروف است. در سال 2017، فوناک اولین سمعک‌های قابل شارژ لیتیوم-یونی با توانایی استفاده طولانی‌مدت را معرفی کرد و در 2018، نخستین سمعک با اتصال بلوتوث جهانی واقعی را عرضه کرد.

در سال‌های اخیر، فوناک ویژگی‌های جدیدی مانند شتاب‌سنج‌ها برای بهبود شنوایی در حرکت و کنترل‌های لمسی برای سهولت در مدیریت موسیقی و تماس‌ها اضافه کرده است. اما آخرین نوآوری فوناک به طرز قابل توجهی بر نحوه مدیریت نویز پس‌زمینه توسط سمعک‌ها تأثیرگذار است.

درک گفتار در نویز یکی از چالش‌های اصلی برای تولیدکنندگان سمعک بوده و همچنان مهم‌ترین درخواست مصرف‌کنندگان برای بهبود سمعک‌ها به شمار می‌رود. این قابلیت به شدت بر تجربه کاربران تأثیر می‌گذارد و برندها به دنبال ارائه فناوری‌هایی هستند که این عملکرد را بهینه کند.

فوناک پیشگام استراتژی‌های شنوایی در نویز بوده است. در سال 1994، این شرکت اولین سیستم میکروفون جهت‌دار موفق تجاری را با نام AudioZoom معرفی کرد که منجر به بهبود عملکرد در محیط‌های پرنویز و افزایش رضایت مشتریان شد. تا سال 2000، تقریباً همه تولیدکنندگان سمعک از سیستم‌های میکروفون جهت‌دار در محصولات برتر خود استفاده می‌کردند و این سیستم‌ها بهبود نسبت سیگنال به نویز (SNR) حدود ۲-۳ دسی‌بل را به همراه داشتند. شاید این عدد زیاد به نظر نرسد، اما در واقع یک بهبود ۱ دسی‌بل در SNR می‌تواند معادل تا ۱۱٪ افزایش در درک گفتار در نویز تحت شرایط خاص باشد.

در سال 2012، فوناک StereoZoom را معرفی کرد که تمامی ۴ میکروفن در یک مجموعه دوگوشی (دو میکروفن در سمعک چپ و دو میکروفن در سمعک راست) را از طریق یک لینک بی‌سیم ترکیب می‌کرد. این فناوری منجر به الگوی تشکیل پرتو باریک‌تری شد و بهبود بیشتری در نسبت سیگنال به نویز (SNR) به سمت جلو کاربر ایجاد کرد که به اندازه ۴-۶ دسی‌بل افزایش داشت.

فوناک همچنان با آخرین سمعک خود، Audéo Sphere Infinio0 تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) خود به نام DEEPSONIC، به نوآوری‌های جدیدی دست می‌زند. این سمعک با استفاده از یک شبکه عصبی عمیق (DNN) که بر روی ۲۲ میلیون نمونه صوتی آموزش دیده، امکان پردازش صوتی در زمان واقعی را فراهم می‌کند و در عین حال جریان گفتار را از نویز جدا می‌کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این فناوری بهبود ۱۰ دسی‌بل در نسبت سیگنال به نویز (SNR) را به همراه دارد که در صنعت بی‌نظیر است. فوناک اعلام کرده است که آزمایشات آن‌ها نشان می‌دهد کاربران با Infinio، ۲ تا ۳ برابر بیشتر از هر جهت می‌توانند گفتار را درک کنند، در مقایسه با دو رقیب اصلی.

فوناک در نوامبر ۲۰۱۸ بسیاری را با معرفیMarvel غافلگیر کرد، اولین سمعکی که قادر به پخش صوت به صورت استریو به طور مستقیم از هر دستگاه صوتی بلوتوث‌دار بود. پیش از این، هیچ‌یک از تولیدکنندگان سمعک دیگر نتوانسته بودند چالش‌های فنی مربوط به اتصال بلوتوث جهانی را حل کنند. در سال ۲۰۲۰، فوناک Paradise را معرفی کرد که امکان جفت شدن با حداکثر ۸ دستگاه بلوتوث به‌طور همزمان و ۲ اتصال فعال ممکن را به این فناوری افزود.

فوناک اکنون در نسل چهارم سمعک‌های سازگار با بلوتوث قرار دارد که شامل سمعک‌های جدید Infinio و تراشه استاندارد ERA می‌شود. این سمعک‌ها امکان تماس‌های بی‌سیم و پخش صوت بدون وقفه را در فاصله‌ای دو برابر فراهم می‌کنند و گفته می‌شود با تمام دستگاه‌های بلوتوث‌دار سازگار هستند. همچنین، Infinio به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند به سرعت بین جریان‌های صوتی تغییر کند، بدون اینکه کاربران قسمت‌های مهم مکالمات را از دست بدهند.

قبل از معرفی Marvel توسط فوناک، تنها کاربران آیفون به پخش صوت استریو به‌طور مستقیم و بدون دردسر دسترسی داشتند و کاربران اندروید مجبور بودند لوازم جانبی پخش جداگانه‌ای را خریداری و حمل کنند. در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان سمعک اکنون امکان پخش صوت مستقیم از اندروید را ارائه می‌دهند، تماس‌های بی‌سیم با اندروید برای محصولات برند سونوا مانند فوناک و یونیتون همچنان نسبتاً نادر است.

برای ارائه پخش صوتی دوگوشی موسیقی و تماس‌های تلفنی از طریق بلوتوث، فوناک تمامی پروتکل‌های ارتباطی را بر روی یک تراشه سمعک یکپارچه کرده است که مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و محدودیت‌های عمر باتری را برطرف می‌کند. تراشه PRISM، موجود در Paradise و Lumity، و تراشه جدید ERA که در Infinio استفاده می‌شود، حافظه را افزایش داده و امکان جفت شدن با ۸ دستگاه و ۲ اتصال بلوتوث فعال را فراهم می‌کند.

فوناک همچنین با برند سونوا Advanced Bionics (AB) همکاری کرده است تا فناوری اتصال بلوتوث جهانی را در کاشت‌های حلزونی فروشی AB، مانند Naida CI Marvel و Naida Lumity، یکپارچه کند.

lazy

سمعک های شارژی فوناک

سمعک‌های قابل شارژ برای سال‌ها موجود بوده‌اند، اما سمعک‌های با باتری لیتیوم-یونی از سال ۲۰۱۶ وارد بازار شدند، زمانی که فوناک سمعک‌های قابل شارژ Audéo B-R  را معرفی کرد. نسل‌های قبلی سمعک‌های قابل شارژ به طور کامل آماده نبودند. مصرف‌کنندگان با مشکلاتی از قبیل عمر کوتاه باتری مواجه بودند که به کمتر از یک روز کامل قدرت منجر می‌شد. همچنین، خروجی ناپایدار قدرت باعث می‌شد سمعک‌ها به طور منظم دچار اختلال شوند.

پیشرفت‌های فناوری باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ این مشکلات را برطرف کرده است. فوناک گزارش می‌دهد که سمعک‌های قابل شارژ جدید Lumity به راحتی می‌توانند یک روز کامل (تا ۲۴ ساعت برای Lumity و ۱۶ ساعت برای Audéo Sphere Infinio) کار کنند. به لطف خروجی پایدار قدرت فناوری باتری لیتیوم-یونی، کاربران دیگر با اختلالات یا نوساناتی که مدل‌های قدیمی‌تر را محدود می‌کرد، مواجه نخواهند شد. فوناک همچنین به تازگی اولین سمعک بی‌سیم قابل شارژ درون‌گوشی خود را با نام Virto Infinio R معرفی کرده است.

اطلاعات شارژ سمعک‌های Audéo Infinio و Lumity فوناک:
– ۳ ساعت برای شارژ کامل
– ۳۰ دقیقه شارژ برای ۶ ساعت استفاده
– زمان استفاده ۱۶ ساعت برای Audéo Sphere Infinio و ۲۴ ساعت برای Audéo Lumity هنگام شارژ کامل
– انتظار می‌رود باتری‌ها ۶ سال عمر کنند.

برای کسب اطلعات بیشتر در مورد سمعک های شارژی مقاله با عنوان سمعک شارزی در همین سایت را  مطالعه کنید.

 

مدل های سمعک های فوناک

فوناک سمعک‌های تجویزی باکیفیت بالا تولید می‌کند که توسط متخصص شنوایی‌شناس  بر اساس نتایج آزمون شنوایی شما برنامه‌ریزی می‌شوند. این شرکت مجموعه وسیعی از مدل‌های سمعک را برای تمام سطوح کم‌شنوایی ارائه می‌دهد. این سمعک‌ها در اشکال مختلف موجودند و دارای ویژگی‌های پیشرفته بلوتوث و سایر اتصالات و همچنین مجموعه‌ای از لوازم جانبی هستند.

Audéo Infinio و Infinio Sphere:

این مدل‌ها دارای دو تراشه ERA و DEEPSONIC هستند که بهبود قابل توجهی در شنوایی در نویز و اتصال با لوازم جانبی را فراهم می‌کنند. می‌توان خانواده جدید پرچم‌دار فوناک، Infinio، را به عنوان نمونه‌ای از نوآوری‌های چشمگیر در کیفیت صدا، اتصال بلوتوث، قابلیت اطمینان و شخصی‌سازی در نظر گرفت. به‌علاوه، مدل Infinio Sphere از جداسازی گفتار مبتنی بر هوش مصنوعی در نویز بهره می‌برد.

معرفی Infinio در اوت ۲۰۲۴ به سرعت توجه شنوایی شناسان و مصرف‌کنندگان را جلب کرد.

تمام سمعک‌های Infinio از تراشه جدید ERA استفاده می‌کنند که برای بهبود عملکرد پلتفرم موفق قبلی فوناک، Lumity، طراحی شده است. Infinio مدل تنظیم سمعک APD 3.0 جدید فوناک را ارائه می‌دهد که بهبود کیفیت صدا را از اولین لحظه تنظیم فراهم می‌کند. همچنین شامل AI-Dome Proposer برای شخصی‌سازی بهتر، حفاظت‌های قوی‌تر در برابر رطوبت و دوام بیشتر، و اتصالات سریع‌تر با فاصله انتقال پخش دو برابر است.

ویژگی‌های کلیدی Infinio:

اتصال بهبود یافته و پایداری بیشتر

تراشه ERA می‌تواند بین پخش صوت و ورودی صوتی تغییر کند بدون اینکه مکالمات را از دست بدهد و دو برابر فاصله انتقال صوت از گوشی هوشمند به سمعک‌ها را نسبت به دو رقیب دیگر فراهم می‌کند.
کیفیت صدای فوق‌العاده

الگوریتم جدید APD 3.0 در نرم‌افزار تنظیم سمعک، از Harman Curves برای یافتن تجربه صدای طبیعی و دلپذیر استفاده می‌کند.
ساخت بسیار مقاوم

Infinio بالاترین رتبه حفاظتی (IP68) را برای سمعک‌ها دارد.

پردازش هوشمندتر

با استفاده از هوش مصنوعی، AutoSense OS 6.0 با فناوری SmartSpeech محیط گفتاری شما را شناسایی کرده و  آنچنان که گزارش شده است درک گفتار را ۱۶٪ و تلاش شنیداری را ۴۵٪ کاهش می‌دهد.
ویژگی‌های شخصی‌سازی جدید

AI Dome Proposer  برای بهبود تنظیمات RIC و ونت بهینه‌شده که بسته به موقعیت شنیداری باز و بسته می‌شود.
وضوح گفتار کروی

تراشه DEEPSONIC در Audéo Sphere Infinio به شما این امکان را می‌دهد که گفتار را در پس‌زمینه نویز بشنوید، بدون توجه به اینکه صداها از کجا می‌آیند.
گزینه‌های کم‌توجه

ویژگی‌های مشترک Infinio و سمعک پرچم‌دار قبلی فوناک، Lumity
پخش استریو بلوتوث: پخش صوت از دستگاه‌های بلوتوث‌دار مانند iPhone، iPad، MacOS، Android و Windows. قابلیت جفت شدن با حداکثر ۸ دستگاه بلوتوث و ۲ اتصال فعال.
تماس‌های بی‌سیم استریو:تماس‌های واقعی بی‌سیم از تلفن‌های بلوتوث‌دار و خدمات VOIP مانند Skype.

گفتار واضح‌تر در محیط‌های آرام: فناوری StereoZoom 2.0 و SpeechSensor گفتار را در پس‌زمینه نویز واضح‌تر می‌کند.
کنترل‌های لمسی: با دوبار ضربه به سمعک‌ها می‌توانید تماس‌ها را قبول یا پایان دهید، پخش را متوقف یا از سر بگیرید و به دستیارهای صوتی مانند Siri، Alexa و Google Assistant دسترسی پیدا کنید.
حسگر حرکتی: شتاب‌سنج فوق کم‌مصرف حرکات شما را شناسایی کرده و میکروفن‌ها و تنظیمات حذف نویز را تنظیم می‌کند.
پیگیری سلامت: با استفاده از اپلیکیشن myPhonak  می‌توانید قدم‌ها، مسافت‌ها، ضربان قلب و زمان استفاده از سمعک را پیگیری کنید.
حذف نویز بهبود یافته: فناوری Dynamic Noise Cancellation  که در خط Paradise فوناک معرفی شد، یک سیستم خودکار حذف نویز فضایی است که با میکروفن‌های جهت‌دار ترکیب می‌شود.
پخش تلویزیونی: امکان پخش مستقیم از تلویزیون‌های بلوتوث‌دار و همچنین از لوازم جانبی 
قابلیت شارژ: سمعک‌ها از یک شارژ کامل برای یک روز استفاده می‌کنند.
تنظیمات خانگی: سمعک‌ها می‌توانند به صورت از راه دور توسط ارائه‌دهنده خدمات شنوایی شما تنظیم شوند.
حفاظت در برابر رطوبت: Lumity دارای رتبه IP68 است اما به اندازه Infinio تست‌های مقاومتی نشده است.
RogerDirect: کاربران می‌توانند صوت را از میکروفن قابل حمل Roger فوناک به صورت مستقیم به سمعک‌های خود پخش کنند.
فناوری سمعک فوناک: AutoSense OS 5.0(۶.۰ در Infinio) به کاربران کمک می‌کند تا در پس‌زمینه نویز بهتر بشنوند.
اپلیکیشن تلفن همراه: اپلیکیشن MyPhonak دسترسی به خدمات پشتیبانی از راه دور را فراهم می‌کند و به ارائه‌دهنده خدمات شنوایی شما امکان می‌دهد تجربه شنیداری شخصی شما را در زمان واقعی تنظیم کند.

lazy

Audéo Sphere Infinio R

بدون شک، سمعک قابل شارژ Audéo Sphere Infinio R به عنوان برجسته‌ترین محصول در مجموعه سمعک‌های Infinio فوناک شناخته می‌شود. این سمعک، اولین سمعک دو تراشه‌ای در صنعت است که دارای یک تراشه مخصوص حذف نویز با قدرت هوش مصنوعی به نام DEEPSONIC است. Sphere Infinio از تراشه ERA و همچنین تراشه DEEPSONIC  استفاده می‌کند که یک شبکه عصبی عمیق (DNN) با آموزش بر روی ۲۲ میلیون نمونه صوتی را به کار می‌برد. این ویژگی به پردازش

طبق گفته شرکت، DEEPSONIC دارای ۵۳ برابر قدرت پردازش بیشتری نسبت به سایر فناوری‌های تراشه‌های صنعتی است و قادر به انجام ۷.۷ میلیارد عملیات در ثانیه است. سمعک‌های قبلی نیز از هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی عمیق (DNN) استفاده کرده‌اند، مانند  سمعک Starkey Genesis AI و Oticon Intent، اما این سیستم‌ها مجبور به اشتراک‌گذاری فضای تراشه با سایر عملکردها بوده‌اند که قدرت محاسباتی آن‌ها را محدود می‌کند. DEEPSONIC به طور خاص برای پردازش و تفکیک گفتار از نویز در زمان واقعی طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سمعک های اتیکن و ویژگی های آن ها برروی مقاله با عنوان سمعک اتیکن کلیک کنید.

 

Audéo Infinio R

اگرچه این سمعک ممکن است کمی تحت‌الشعاع Audéo Sphere قرار بگیرد، اما سمعک قابل شارژ  Audéo Infinio R  و پلتفرم جدید تراشه ERA  نیز بسیار چشمگیر است، حتی اگر تمام اصطلاحات مرتبط با هوش مصنوعی را نداشته باشد. تراشه ERA عملکردهای اصلی کل خط تولید Infinio را به عهده دارد. به‌طور خاص، تراشه ERA بهبودهایی در موارد زیر فراهم می‌کند:

کیفیت صدای بهبود یافته: مدل جدید APD 3.0 فوناک کیفیت صدا را از همان ابتدا با ادغام فناوری پیشرفته افزایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های کلیدی آن  Harman Curves است، ابزاری که معمولاً در هدفون‌ها و بلندگوها یافت می‌شود و پاسخ فرکانسی را برای تجربه صدای طبیعی و دلپذیر بهینه می‌کند. این ابزار از طریق نظرات هزاران متخصص شنوایی و تنظیمات واقعی آن‌ها بهینه‌سازی شده است، به طوری که کاربران از همان ابتدا می‌توانند از صدای دلخواه خود لذت ببرند. Infinio همچنین دارای AutoSense OS 6.0 با فناوری SmartSpeech است که وضوح گفتار را ۱۶٪ افزایش و تلاش شنیداری را ۴۵٪ کاهش می‌دهد.

اتصال بهبود یافته:  Infinio اتصال بلوتوث جهانی را ارائه می‌دهد و با دستگاه‌های Apple و Android سازگار است و اتصال به گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌ها را ساده‌تر می‌کند. تراشه ERA به‌طور فوق‌العاده‌ای پاسخگو طراحی شده است، به طوری که کاربران می‌توانند بدون از دست دادن کلمه‌ای بین پخش صوت و ورودی آکوستیک سوئیچ کنند. با ۴ برابر قدرت انتقال، سمعک‌ها می‌توانند صوت را از گوشی هوشمند بیش از دو برابر فاصله دیگر برندهای پیشرو منتقل کنند، که اطمینان از اتصالات پایدار و کیفیت صدای مستمر حتی در حین حرکت را فراهم می‌آورد. اگرچه Infinio RIC فاقد تله‌کویل است، اما از Bluetooth LE Audio پشتیبانی می‌کند و برای Auracast آماده است.

دوام بالا و عمر باتری خوب: فوناک Infinio را با بیش از ۱۳۵ آزمایش دوام به‌طور دقیق تست کرده است و اطمینان حاصل کرده است که این سمعک‌ها به اندازه کافی مقاوم در برابر آب، گرد و غبار و دیگر آلودگی‌ها هستند. با رتبه IP68، بالاترین رتبه برای سمعک‌ها، Infinio برای ماندگاری ساخته شده است. این سمعک‌ها همچنین تا ۱۶ ساعت عمر باتری را ارائه می‌دهند و عملکرد قابل اعتمادی در طول روز فراهم می‌کنند.

نوآوری‌های شخصی‌سازی‌شده: نرم‌افزار جدید تنظیم فوناک شامل AI Dome Proposer است که نیازهای آکوستیک بیمار را تحلیل کرده و بهترین دام را برای سمعک‌های Infinio RIC پیشنهاد می‌کند. برای دستگاه‌های درون‌گوشی Virto، هر واحد با استفاده از بیش از ۱,۶۰۰ نقطه داده از اسکن گوش به‌طور سفارشی ساخته می‌شود تا تناسب دقیق و راحتی را فراهم کند. شارژر جدید اطمینان حاصل می‌کند که دستگاه‌ها به‌طور ایمن در جای خود قرار دارند و ونت بهینه‌شده به‌طور آکوستیک بر اساس محیط شنیداری تنظیم می‌شود، چه برای مکالمه و چه برای پخش صوت.

lazy

Virto Infinio

با معرفی خانواده Infinio، فوناک سه مدل جدید از سمعک‌های سفارشی درون‌گوش را نیز معرفی کرد که همگی از تراشه ERA بهره می‌برند. با Virto Infinio، فوناک یک فرآیند کالیبراسیون بیومتریک جدید را ارائه کرده است که نقشه‌ای دقیق از گوش خارجی شما ترسیم می‌کند و پیش‌بینی می‌کند که چگونه صدا قبل از رسیدن به میکروفن سمعک، که در نزدیکی یا داخل کانال گوش شما قرار دارد، تغییر می‌کند. نتیجه، به گفته فوناک، کاهش نشت صدا و بهینه‌سازی کیفیت صدا است.

Virto Infinio R

Virto Infinio R اولین سمعک قابل شارژ و بی‌سیم درون‌گوش (ITE) فوناک است که ظاهری مدرن و هیبریدی شبیه به هدفون دارد. این سمعک سفارشی در ۴ سطح فناوری ارائه می‌شود و تقریباً تمام ویژگی‌های موجود در Infinio R RIC را شامل می‌شود، از جمله کیفیت صدای بی‌نظیر و تکنولوژی‌های شنوایی در محیط‌های شلوغ مانند SmartSpeech StereoZoom 2.0 و Speech Sensor. به‌علاوه، این دستگاه دارای میکروفن‌های دوگانه جهت‌دار، حسگر حرکت، کنترل‌های لمسی، کنترل دکمه‌ای و سازگاری با اپلیکیشن myPhonak و لوازم جانبی بی‌سیم Roger فوناک است.

برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای زیباتر و کم‌حجم‌تر هستند، خط Virto*شامل دو سمعک غیر بی‌سیم و با باتری کوچک‌تر نیز می‌شود: Virto Infinio 10 NW O که کاملاً در کانال گوش قرار می‌گیرد (CIC) و سمعک Virto Infinio Titanium که به‌صورت نامرئی در کانال گوش قرار می‌گیرد (IIC).

سمعک‌های Virto Paradise

در سال 2022، Phonak مدل‌های سفارشی Virto Paradise (یا Virto P) را معرفی کرد. این سمعک‌ها در چهار سبک مختلف موجود هستند که از نظر اندازه و قابلیت‌های بی‌سیم متفاوت‌اند، از جمله یک سمعک تیتانیوم کاملاً نامرئی. چهار سطح قدرت برای این سمعک‌ها وجود دارد که دامنه وسیعی از اختلالات شنوایی از خفیف تا عمیق را پوشش می‌دهد. تمامی محصولات Virto P از باتری‌های استاندارد سمعک استفاده می‌کنند و در حال حاضر محصول سفارشی قابل شارژ ارائه نمی‌شود.

Virto P Titanium سفارشی در IIC 

سمعک Phonak Virto Titanium اولین سمعک سفارشی از تیتانیوم پزشکی با کیفیت بالا در جهان است. این سمعک کوچک‌ترین و نامحسوس‌ترین سمعکی است که شرکت تاکنون تولید کرده است. با استفاده از آخرین فناوری چاپ سه‌بعدی، Virto P-Titanium ترکیبی از استحکام و سبکی تیتانیوم را با راحتی در گوش فراهم می‌کند.

Virto P-312

اتصال بلوتوث منعطف، عمر باتری تمام‌روز و یک اپلیکیشن چندمنظوره برای تنظیم صدا در حین حرکت را ارائه می‌دهد. این ترکیب برنده، به‌ویژه برای کسانی که به کمک جدی در شنوایی نیاز دارند، ارزش هزینه اضافی را دارد.

مقایسه Virto P-312 و P Titanium

مدل‌های Virto P-312 و Titanium هر دو بر پایه پلتفرم فناوری Paradise ساخته شده‌اند. Virto P-312 عمر باتری بیشتری، فناوری بی‌سیم و گزینه کنترل صدا با چرخ را ارائه می‌دهد، اما از درجه IP68 که Virto P-Titanium دارد، برخوردار نیست.

در مقایسه با آکریلیک سنتی، پوسته‌های تیتانیوم ۱۵ برابر قوی‌تر و ۵۰ درصد نازک‌تر هستند. پوسته نازک‌تر به قرارگیری عمیق‌تر در کانال گوش کمک می‌کند که منجر به تناسبی پنهان‌تر می‌شود. Virto P-Titanium یک راه‌حل ایده‌آل برای کسانی است که برای اولین بار از سمعک استفاده می‌کنند، زیرا ۶۲ درصد از این افراد سمعک‌های نامرئی را ترجیح می‌دهند.

در حالی که Virto P-Titanium در زمینه پنهان بودن موفق عمل می‌کند، چند اشکال نیز دارد. با باتری کوچک‌تر سایز ۱۰، این سمعک‌ها فقط چند روز صدا را قبل از خالی شدن باتری ارائه می‌دهند. همچنین، قابلیت‌های محبوب پخش بی‌سیم و تماس‌های دست‌و‌پاگیر که در سایر محصولات Paradise یافت می‌شود، در این مدل وجود ندارد. در نهایت، شما فقط به MiniControl و دکمه فشاری برای تنظیم سمعک‌ها محدود خواهید بود. ما Virto P-Titanium را برای کسانی که به دنبال یک راه‌حل آسان و بدون نیاز به تنظیمات مکرر هستند، توصیه می‌کنیم.

Virto P-312 Black راه‌حل مدرن قابل‌پوشش

برای کسانی که به دنبال یک راه‌حل سفارشی بی‌سیم با ویژگی‌های کامل‌تر هستند، Virto P به رنگ مشکی گزینه مناسبی است. اگرچه Virto P Black به نظر می‌رسد شبیه به یک هدفون بلوتوثی است که ممکن است در فروشگاهی مانند Best Buy با چند صد دلار خریداری کنید، اما در واقع یک دستگاه پزشکی پیشرفته و قابل برنامه‌ریزی است

.

lazy

سمعک‌های نامرئی Lyric

سمعک Lyric 4 فوناک به‌طور کامل در کانال گوش شما نزدیک به پرده گوش قرار می‌گیرد و توسط یک متخصص آموزش‌دیده نصب می‌شود. این سمعک به‌صورت ۲۴ ساعته و به مدت چند ماه قابل استفاده است و در فعالیت‌های روزمره، از جمله ورزش و دوش گرفتن، قابل استفاده است. در حالی که سمعک‌های سنتی صدا را خارج از گوش ضبط و پردازش می‌کنند، Lyric از آناتومی طبیعی گوش برای تقویت صدا و ارائه تجربه شنیداری کامل و طبیعی استفاده می‌کند.

lazy

سمعک فوناک مدل Lumity

اگرچه در حال حاضر توجه‌ کاربران سمعک بیشتر به سمت سمعک های جدید فوناک مانند Infinio و به‌خصوص Infinio Sphere جلب شده است، خط سمعک‌های Lumity فوناک همچنان به‌عنوان یک عملکرد عالی شناخته می‌شود.

در واقع، ویژگی‌های کلیدی مشترک بین Lumity و Infinio عبارتند از: پخش صوت بلوتوث به‌صورت عمومی و تماس‌های بی‌دردسر از اکثر دستگاه‌های سازگار با بلوتوث، بهبود گفتار در محیط‌های شلوغ، حذف نویز، حسگرهای حرکتی، کنترل‌های لمسی، شناسایی صحنه‌های صوتی با استفاده از هوش مصنوعی (AutoSense 5.0) و موارد دیگر.

سمعک لومیتی فوناک بسیار مشابه سمعک‌های Paradise فوناک است، اما قابلیت‌های StereoZoom 2.0 و SpeechSensor را اضافه کرده است که به‌گفته فوناک، گفتار را در پس‌زمینه شلوغ واضح‌تر می‌کند.

سمعک‌های Audéo Lumity
سمعک‌های Audéo Lumity در حال حاضر در چهار مدل Receiver-in-Canal (RIC) قابل شارژ موجود هستند.

Lumity R

  مدل قابل شارژ است که در رنگ‌های متنوعی از سیاه مخملی تا بژ شن و ماسه‌ای عرضه می‌شود.

Lumity RT 

مشابه R است، اما یک تله‌کویل اضافه می‌کند.

Lumity Life

نیز مانند مدل R است (بدون تله‌کویل) اما مقاومت به آب به مراتب بهتری دارد که برای افرادی با محیط مرطوب‌تر یا سبک زندگی فعال‌تر عالی است.

Lumity Slim

به طوری طراحی شده است تا بیشتر شبیه یک دستگاه ارتباطی پیشرفته باشد تا سمعک، با طراحی مشخص چپ و راست برای تناسب بهتر پشت گوش، حتی برای کسانی که عینک می‌زنند.

 Naída Lumity

سمعک‌های Naída Lumity  از نوع Behind-the-Ear (BTE) هستند و برای نیازهای شنیداری متنوع طراحی شده‌اند. این سری شامل دو مدل است: Naída Lumity L-PR که یک سمعک قابل شارژ چندکاره است، و Naída L-UP که دستگاهی با قدرت فوق‌العاده و باتری یک‌بار مصرف 675 طراحی شده برای افراد با کم‌شنوایی شدید تا عمیق است. هر دو مدل شامل بهترین ویژگی‌های پیشرفته Lumity هستند، اما تفاوت‌هایی نیز دارند؛ مدل قابل شارژ L-PR دارای حسگر حرکت و کنترل‌های لمسی است، در حالی که مدل L-UP دارای تله‌کویل است، اما حسگر حرکتی ندارد.

سمعک‌های CROS Lumity و Sky Lumity
CROS Lumity برای افرادی طراحی شده است که در یک گوش خود کم‌شنوایی غیرقابل درمان دارند، که معمولاً به آن کم‌شنوایی یک‌طرفه می‌گویند. این سمعک‌ها به‌صورت بی‌سیم صداها و صداها را از گوش غیرقابل شنیدن به سمعک سازگار در گوش دیگر منتقل می‌کنند و از سیستم CROS/BiCROS استفاده می‌کنند. CROS Lumity با سمعک‌هایAudéo L-R  Audéo L-RT، Naida L-PR و Sky L-PR سازگار است.

Phonak همچنین سمعک‌های Sky Lumity را برای کم‌شنوایی اطفال ارائه می‌دهد. این سمعک‌ها دارای اتصال بهبود یافته‌ای هستند که به کودکان امکان می‌دهد با دنیای دیجیتال ارتباط برقرار کنند. سمعک‌های Sky L به‌طور یکپارچه با myPhonak Junior —تنها اپلیکیشن مخصوص کودکان—کار می‌کنند و به بچه‌ها این امکان را می‌دهند که کنترل سمعک‌های خود را به دست بگیرند و حس مالکیت و ارتباط شخصی با دستگاه‌های خود پیدا کنند. والدین نیز می‌توانند از این اپ برای نظارت بر زمان استفاده، برنامه‌ریزی مشاوره‌های از راه دور با ارائه‌دهندگان خدمات شنوایی و تنظیم کنترل‌های والدین استفاده کنند.

lazy

سمعک فوناک مدل پارادایس Paradise

Paradise خانواده‌ی پیشین سمعک‌های Lumity است. Phonak سمعک‌های Audéo Paradise را در آگوست 2020 معرفی کرد که اکثر ویژگی‌های Lumity را ارائه می‌دهد، به‌جز بهبودهای مربوط به وضوح گفتار در محیط‌های پرسر و صدا. در سال‌های 2021 و 2022، Phonak مدل‌های جدید Paradise را معرفی کرد که شامل فرم فاکتورها و عملکردهایی بود که هنوز در پلتفرم جدید Lumity در دسترس نبودند. مدل‌های جدید Paradise شامل سمعک‌های سفارشی Virto P، سمعک Audéo Fit با ویژگی‌های نظارت بر سلامت، و سمعک پرقدرت Naída P برای افراد با کم‌شنوایی شدید تا عمیق می‌باشند.

سمعک‌های Audéo Paradise

خانواده سمعک‌های Audéo Paradise  شامل مدل “مقاوم در برابر آب Audéo Life RIC، یک مدل CROS Paradise و ActiveVent  است که یک سیستم کنترل انسداد هوشمند و خودکار می‌باشد. این سمعک‌ها به اتصال بلوتوث جهانی، تماس‌های بی‌سیم، شارژ Lithium-ion و دسترسی به مجموعه کامل لوازم جانبی بی‌سیم Phonak مجهز هستند.

سمعک فوناک مدل نایدا Naida P: فناوری برای ناشنوایی عمیق

فوناک در سال 1978 اولین سمعک پرقدرت خود را برای افرادی با ناشنوایی شدید تا عمیق معرفی کرد. در سال 2021، فوناک راه‌حل سمعک نسل هفتم خود، Phonak Naida P را معرفی کرد که تمامی مزایای فناوری نسل Paradise را ارائه می‌دهد.

Audéo Fit: ردیابی سلامت و بیشتر

در سال 2022، فوناک همچنین Audéo Fit را معرفی کرد، یک سمعک RIC (گیرنده در کانال) برای ردیابی تناسب اندام و سلامت.  فوناک اعلام کرد که اولین شرکتی است که به کاربران داده‌هایی درباره ضربان قلبشان برای بینش‌های سلامت ارائه می‌دهد. Audéo Fit همچنین قدم‌ها، سطح فعالیت و مسافت‌های طی شده را ثبت می‌کند و حتی وضعیت‌های شنیداری را که در طول زمان با آن‌ها مواجه می‌شود، پیگیری می‌کند.

Naída P: فناوری برای ناشنوایی عمیق

به طور کلی، می‌توان Naída P را به عنوان نسخه‌ای پرقدرت‌تر از Audeo P در نظر بگیرید. Naída P در دو مدل مختلف (PR و UP) ارائه می‌شود که برای افرادی با انواع شدیدتر ناشنوایی طراحی شده‌اند. مدل PR تا 130 دسی‌بل SPL و مدل UP تا 141 دسی‌بل SPL (خروجی اوج) را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی سمعک نایدا P

صدای قوی و غنی: از آخرین فناوری پردازش صدای ثبت شده Phonak استفاده می‌کند: AutoSense OS 4.0. همچنین شامل ویژگی‌های جدید Speech Enhancer و Dynamic Noise Cancellation است که در Audéo Paradise معرفی شده‌اند.

اتصالات Paradise: قابلیت اتصال به حداکثر ۸ دستگاه بلوتوث، از جمله گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS، تلویزیون‌ها (از طریق لوازم جانبی TV Connector) و مجموعه کامل دستگاه‌های بی‌سیم Roger برای بهبود درک گفتار در محیط‌های پر سر و صدا. همچنین می‌توانید از PartnerMic جدید Phonak استفاده کنید.

قابلیت های الکترونیکی: با اپلیکیشن myPhonak، می‌توانید به‌طور از راه دور با ارائه‌دهنده خدمات شنوایی خود ارتباط برقرار کنید. این اپ همچنین به شما امکان کنترل سمعک‌ها، تغییر برنامه‌ها می‌دهد.

 تفاوت‌های کلیدی بین مدل‌های P و UP

-منبع انرژی: مدل PR قابل شارژ است، در حالی که UP از باتری‌های سایز 675 استفاده می‌کند.

ویژگی‌های کنترل: UP حسگر حرکتی یا کنترل‌های لمسی ندارد، اما به طور خاص یک تله‌کویل ارائه می‌دهد.

نوع تیوب: PR می‌تواند با لوله‌های باریک یا استاندارد استفاده شود، در حالی که UP فقط از لوله استاندارد استفاده می‌کند.

 شنوایی بایمودال با Naida Link

برای افرادی که در یک گوش از ایمپلنت حلزونی و در گوش دیگر از سمعک استفاده می‌کنند، Phonak Naída Link M گزینه مناسبی است که به طور یکپارچه با پروسسور صوتی جدید Naída CI Marvel کار می‌کند.

lazy

 Bolero M:

فناوری مارول در یک سمعک BTE استاندارد

با معرفی فناوری مارول 2.0 فوناک سمعکی برای افرادی با کم شنوایی متوسط تا شدید ارائه داد که بهتر است از راه‌حل سنتی پشت گوش (BTE) استفاده کنند. سمعک‌های Bolero M قابلیت‌های استریمینگ بلوتوث عمومی مشابه سایر سمعک‌های خانواده مارول را در فرم فکتور BTE سنتی ارائه می‌دهند.

 Phonak Bolero M  

Phonak Bolero M PR
این سمعک پشت‌گوشی دارای ویژگی‌های زیر است:
تله‌کویل: برای اتصال به سیستم‌های صوتی.
کنترل حجم اختصاصی: به کاربر اجازه می‌دهد تا به راحتی سطح صدا را تنظیم کند.
دکمه تغییر برنامه: برای کنترل عملکردهای مختلف سمعک.
پوشش ضد آب: برای مقاومت در برابر رطوبت.
درجه حفاظت IP68: نشان‌دهنده مقاومت در برابر آب و گرد و غبار.
باتری‌های قابل شارژ: فوناک اعلام کرده که این باتری‌ها حداقل شش سال عمر خواهند کرد.

Phonak Bolero M M
مدل M M مشابه Bolero M PR است، اما در فرم فکتور کوچکتر و بدون قابلیت شارژ با باتری سایز 312 کار می‌کند.

 

CROS B

برای افرادی که دچار ناشنوایی یک‌طرفه هستند، در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان اولین راه‌حل بی‌سیم در صنعت معرفی شد. سمعک‌های CROS B که با تکنولوژی Belong کار می‌کنند، وضعیت شنیداری شما را شناسایی کرده و به بهترین تنظیمات تغییر می‌کنند. این دستگاه صداهای دریافتی از گوش ناشنوا را ضبط کرده و به‌طور بی‌سیم به سمعک در گوش با شنوایی بهتر منتقل می‌کند.

CROS B برای افرادی که دچار ناشنوایی یک‌طرفه هستند، در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان اولین راه‌حل بی‌سیم در صنعت معرفی شد. سمعک‌های **CROS B** که با تکنولوژی Belong کار می‌کنند، وضعیت شنیداری شما را شناسایی کرده و به بهترین تنظیمات تغییر می‌کنند. این دستگاه صداهای دریافتی از گوش ناشنوا را ضبط کرده و به‌طور بی‌سیم به سمعک در گوش با شنوایی بهتر منتقل می‌کند.

Phonak Sky M: فناوری Marvel برای کودکان

خانواده محصولات Phonak Sky Marvel به نیازهای ویژه کودکان با افت شنوایی طراحی شده است. میکروفون‌های بی‌سیم Roger در کنار فناوری Marvel به کودکان کمک می‌کند تا از میکروفون‌های دوربرد در خانه و کلاس‌های درس بهره‌مند شوند.

Phonak ادعا می‌کند که Sky M اولین و تنها سیستم‌عامل طراحی‌شده ویژه کودکان است. این خط تولید در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی موجود است تا کودکان بتوانند رنگ‌ها را مطابق سلیقه خود انتخاب و ترکیب کنند. باتری قابل شارژ آن تمام روز دوام می‌آورد، حتی در حین پخش صدا.

برای کودکانی که در یک گوش از ایمپلنت حلزونی و در گوش دیگر از سمعک استفاده می‌کنند، Phonak Sky Link M به‌طور یکپارچه با پردازشگر صوتی Sky CI Marvel کار می‌کند.

خرید سمعک

لوازم جانبی سمعک های فوناک

لوازم جانبی سمعک های فوناک شامل مجموعه‌ای از ابزارهایی است که عملکرد سمعک‌ها را در محیط‌های چالش‌برانگیز بهبود می‌بخشد، مانند هنگام تماشای تلویزیون یا مکالمه تلفنی. 

لوازم جانبی: سمعک‌های خانواده Infinio (I)، Lumity (L) و Paradise (P) به جز مواردی که ذکر شده، با اپلیکیشن myPhonak، PartnerMic و RemoteControl سازگار هستند. 

Phonak ComPilot II و ComPilot: این لوازم جانبی چندمنظوره با طراحی گردن‌حلقه‌ای، صدا را به‌طور مستقیم از تلفن بلوتوثی یا از تلویزیون از طریق Phonak TVLink به سمعک‌ها منتقل می‌کنند. آنها با دیگر دستگاه‌های بلوتوثی و همچنین خانواده میکروفون‌های بی‌سیم Roger سازگار هستند و تا ۲۴ ساعت زمان پخش را فراهم می‌کنند.

ComPilot II با سمعک‌های Phonak Venture و Belong سازگار است، در حالی که ComPilot با سمعک‌ها و کاشت‌های حلزونی Advanced Bionic که بر اساس فناوری‌های قدیمی‌تر Phonak ساخته شده‌اند، کار می‌کند. برای اطلاع از اینکه کدام یک با سمعک شما سازگار است، با ارائه‌دهنده خود مشورت کنید.

Phonak ComPilot Air II و ComPilot Air به صورت بی‌سیم و با کیفیت استریو صوت را از منابع مختلفی مانند تلفن‌های همراه، پخش‌کننده‌های MP3، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها به سمعک‌های Phonak منتقل می‌کنند. بر خلاف ComPilot و ComPilot II که به گردن آویزان می‌شوند، این مدل کاملاً بی‌سیم است و نیازی به حلقه گردنی ندارد، بنابراین می‌توان آن را به یقه یا جیب پیراهن وصل کرد.

مانند سایر محصولات ComPilot، ComPilot Air و ComPilot Air II نیز می‌توانند با Phonak TVLink برای پخش صدای تلویزیون یا با Phonak RemoteMic برای بهبود درک صدا در فواصل دور استفاده شوند. ComPilot Air II با سمعک‌های Phonak Venture و Belong سازگار است، در حالی که ComPilot Air با سمعک‌های مبتنی بر پلتفرم‌های قدیمی‌تر Phonak کار می‌کند. برای دانستن اینکه کدام یک با سمعک شما سازگار است، با ارائه‌دهنده خود مشورت کنید.

Phonak TVLink به همراه ComPilot یا ComPilot Air استفاده می‌شود و به تلویزیون شما متصل می‌شود تا صدا را به سمعک‌های Phonak شما منتقل کند و آن‌ها را به هدفون‌های استریو بی‌سیم تبدیل کند. پخش صدا بلافاصله پس از روشن شدن TVLink و منبع صوتی متصل آغاز می‌شود و تا فاصله 100 فوت (30 متر) منتقل می‌شود.

Roger On V2 می‌تواند راه‌حل مناسبی برای کسانی باشد که در محیط‌های پرصدا با مشکل شنوایی مواجه‌اند. با استفاده از تکنولوژی MultiBeam 2.0، این میکروفن قادر است محیط شما را تحلیل کرده و گفتار واضحی را مستقیماً به سمعک‌های شما منتقل کند. همچنین با حالت‌های مختلفی چون حالت میز، ارائه‌دهنده و نشانه‌گذاری، Roger On به عنوان متنوع‌ترین میکروفن بی‌سیم در بازار شناخته می‌شود و می‌تواند تقریباً تمام وضعیت‌های شنوایی چالش‌برانگیز را مدیریت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *